ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انفجار آیفون
تکنولوژی

انفجار گوشی آیفون ۶ یک دختر ۱۱ ساله [تماشا کنید]

گوشی آیفون ۶ یک دختر ۱۱ ساله کالیفرنیایی به صورت ناگهانی منفجر شده و حالا اپل به دنبال بررسی دلایل این ماجراست. این دختر که «کایلا راموس» نام دارد، مدعی شده حین در دست داشتن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

گوشی آیفون ۶ یک دختر ۱۱ ساله کالیفرنیایی به صورت ناگهانی منفجر شده و حالا اپل به دنبال بررسی دلایل این ماجراست.

این دختر که «کایلا راموس» نام دارد، مدعی شده حین در دست داشتن گوشی متوجه خروج جرقه هایی از آن شده و همان زمان موبایل را به سمت دیگر پرت کرده است:

روی تخت نشسته بودم که ناگهان دیدم گوشی در حال جرقه زدن است. موبایل را فورا روی پتو پرت کردم که در نتیجه انفجار سوراخ هایی روی آن ایجاد شد

کایلا گفته معمولا از آیفون برای تماشای ویدیوهای یوتیوب استفاده می کند و گاهی اوقات هم به خواهر کوچکترش اجازه می دهد با آن بازی کند. ماریا، مادر کایلا نیز تاکید کرده که بعد از این اتفاق با اپل تماس گرفته و آنها از او خواسته اند موبایل را به مراکز تعمیر تحویل دهد. این شرکت یک گوشی جدید را در اختیار خانواده کایلا قرار داده و علاوه بر این در حل بررسی دلایل انفجار آیفون است.

اپل هنوز به صورت رسمی دلیل این رویداد را اعلام نکرده اما در آینده نزدیک احتمالا علت آن مشخص خواهد شد. کمپانی کوپرتینویی به صورت کلی به دلایل مختلفی برای آتش گرفتن این موبایل اشاره کرده که شامل استفاده از کابل های شارژ غیر استاندارد و تعمیر توسط افراد متفرقه می شود. با این حال خانواده کایلا تاکید کرده اند که در مورد این گوشی هیچ یک از این موارد رخ نداده است.

این نخستین باری نیست که شاهد انفجار آیفون هستیم و اواخر سال گذشته یک فرد ساکن اوهایو مدعی شد که آیفون XS مکس او زمانی که در جیبش قرار داشته بی دلیل منفجر شده است. دو سال قبل هم ویدیویی از انفجار آیفون ۷ پلاس در یوتیوب وایرال شده بود. برخی مدعی اند حتی قرار دادن گوشی زیر بالش هم می تواند دمای آن را تا حدی افزایش دهد که در نهایت به انفجار منجر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • King Hd
    King Hd | ۲۳ تیر ۱۳۹۸

    شانسش خوب بوده که تو دستش نترکیده و اینکه به جاش بهش یه ایفونxsمیدن حالشو ببره -_-

مطالب پیشنهادی