ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ‌تی‌سی سری محبوب وایلدفایر را با یک گوشی جدید احیا می‌کند

با اینکه HTC دیگر فعالیت چندانی در حوزه گوشی‌های موبایل ندارد و تقریبا به یکی از نام‌های گذشته این صنعت تبدیل شده، اما چنین روندی به این معنی نیست که دیگر شاهد گوشی‌های اچ‌تی‌سی در ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

با اینکه HTC دیگر فعالیت چندانی در حوزه گوشی‌های موبایل ندارد و تقریبا به یکی از نام‌های گذشته این صنعت تبدیل شده، اما چنین روندی به این معنی نیست که دیگر شاهد گوشی‌های اچ‌تی‌سی در بازار نخواهیم بود چرا که اخیرا جزئیات گوشی جدید Wildfire E اچ‌تی‌سی توسط یک خرده فروشی روس منتشر شده است.

بر اساس گزارش این  خرده فروشی، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی برند وایلدفایر کلاسیک خود را با چهارمین گوشی این سری احیا خواهد کرد. گوشی وایلدفایر E یک گوشی مقرون به صرفه است که از پردازنده هشت هسته‌ای Unison (Spreadtrum) SC9863 استفاده می‌کند. چهار هسته Cortex-A55 در فرکانس 1.6 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر در فرکانس 1.2 گیگاهرتز کار می‌کنند.

اچ‌تی‌سی وایلدفایر

پردازش‌های گرافیکی با یک چیپ گرافیکی PowerVR IMG8322 انجام می‌شود و یک رم 2 گیگابایتی به همراه حافظه 32 گیگابایتی تکمیل کننده سخت‌افزار این گوشی هستند.

پنل جلویی اچ‌تی‌سی وایلدفایر E به یک نمایشگر IPS ال‌سی‌دی +HD با ابعاد 5.45 اینچ و نسبت تصویر 18:9 مجهز است. همچنین یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای آن درنظر گرفته شده.

پنل پشتی محل قرارگیری دوربین دوگانه وایلدفایر E است که سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی در آن تعبیه شده‌اند. از دیگر امکانات گوشی می‌توان به بلوتوث 4.2، وای‌فای، پورت میکرو یواس‌بی و جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کرد. اندروید پای هم به صورت پیش‌فرض با دستگاه همراه است و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت برای گوشی درنظر گرفته شده است.

تاریخ معرفی اچ‌تی‌سی وایلدفایر ای، طراحی و قیمت آن هنوز مشخص نیست اما فعلا رنگ آبی این گوشی تائید شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲۳ تیر ۱۳۹۸

    من اندروید را با HTC EVO 3D شروع کردم، گوشی که بدون عینک میتونست سه بعدی نشون بده. سااالها پیش! اندروید ۲.۳!! من راهم برای برند محبوبم تا سری HTC One ME ادامه دادم. اما اچ تی سی حتی یک آپدیت برای رفع باگ هاش نداد! حتی رام رسمی میخواستم با پشتیبانی اچ تی سی حرف زدم گفتن باید با پشتیبانی خاورمیانه حرف بزنی و پشتیبانی خاورمیانه کلا آفلاین بودن. یعنی پشتیبانی اچ تی سی صفر هست! خداحافظ اچ تی سی! خدا حافظ برند محبوب من.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی