ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور بنکیو
تکنولوژی

بنکیو از یک مانیتور حرفه ای با پوشش 99 درصدی AdobeRGB و رزولوشن 2K رونمایی کرد

بعد از پیش نمایشی کوتاه از مانیتور بنکیو با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل در نمایشگاه NAB 2019، بالاخره از این محصول حرفه ای و خوش قیمت BenQ به طور رسمی رونمایی شد. [digipullqoute place="left"]این ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

بعد از پیش نمایشی کوتاه از مانیتور بنکیو با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل در نمایشگاه NAB 2019، بالاخره از این محصول حرفه ای و خوش قیمت BenQ به طور رسمی رونمایی شد.

این مانیتور 99 و 97 درصد فضاهای رنگی AdobeRGB و DCI-P3 را پوشش می دهد

مانیتور بنکیو SW270C به مجموعه نمایشگرهای سری PhotoVue Photographer Monitor این شرکت می پیوندد که منحصرا برای ادیت عکس ساخته شده اند، و جایگزین مدل بسیار محبوب SW2700PT می شود. با اینکه مدل 600 دلاری قبلی با نمونه جدید شباهت هایی مانند رزولوشن 2K و پوشش 99 درصدی فضای رنگی AdobeRGB دارد، در ازای 200 دلار بیشتر مدل جدید تکنولوژی های جدیدی به همراه دارد که در برادر کوچکش یافت نمی شوند.

مانیتور بنکیو

یکی از این قابلیت ها تکنولوژی یکنواختی رنگ است که باعث می شود رنگ ها در تمام نقاط این مانیتور با دقت نمایش داده شوند. ریموت تنظیمات سریع جدید، پوشش 97 درصدی فضای رنگی DCI-P3، پشتیبانی بومی از نرخ بروزرسانی 24 یا 25 فریم بر ثانیه برای تماشای محتوا و USB C جدید از ویژگی های این مانیتور بنکیو هستند. این پورت به کاربران امکان استفاده از برق 60 واتی هم زمان با انتقال تصاویر و ویدئوها را می دهد تا از دست کابل های اضافه خلاص شوند.

مانیتور بنکیو
ریموت تنظیمات سزیع جدید این مانیتور

از درگاه های دیگر مانیتور بنکیو نیز می توان به دو پورت HDMI 2.0، دیسپلی پورت، دو پورت یو اس بی 3.1 و یک درگاه کارت حافظه SD اشاره کرد. در ادامه می توانید محصول جدید بنکیو را از تمام زوایا مشاهده کنید:

با توجه به محبوبیت بالای مدل قبلی این مانیتور به عنوان یک نمایشگر باکیفیت و دقیق، انتظار می رود محصول جدید این شرکت هم با فروش بالایی روبرو شود. البته کمی عجیب است که این دو دستگاه به شکل هم زمان به فروش می رسند، شرایطی که احتمالا به زودی تغییر خواهد کرد. این مانیتور فعلا تنها از طریق چند فروشگاه محدود در دسترس است اما از دو هفته دیگر از طریق اکثر فروشنده ها قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۳ تیر ۱۳۹۸

    من از كمپاني بن كيو همين يادم هست كه با زيمنس يك اتحاد تشكيل دادن، اون زمان مدير نوكيا بهشون كنايه زد كه از دو بوقلمون عقاب متولد نميشه ?
    بعد ها اريك اشميت مدير گوگل همين حرفو به اتحاد نوكيا-مايكروسافت زد كه از قضا در هر دو مورد درست بود?

مطالب پیشنهادی