ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کانسپت ایویکو فیت کب معرفی شد؛ باشگاهی متحرک برای رانندگان تریلرها

رانندگان خودروهای باری سنگین معمولا بخش اعظمی از زمان خود را پشت فرمان سپری می کنند تا محموله های سپرده شده را به موقع به مقصد برسانند. نشستن طولانی مدت روی صندلی از یک سو ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

رانندگان خودروهای باری سنگین معمولا بخش اعظمی از زمان خود را پشت فرمان سپری می کنند تا محموله های سپرده شده را به موقع به مقصد برسانند. نشستن طولانی مدت روی صندلی از یک سو و نداشتن وقت کافی برای رفتن به باشگاه از سوی دیگر سبب می شود افزایش وزن و مشکلات سلامتی این دسته از افراد را تهدید کند.

برای مقابله با این مساله، شرکت ایتالیایی ایویکو که یکی از بزرگ ترین سازندگان خودروهای تجاری در جهان به شمار می رود، اخیرا از یک کشنده مفهومی به نامی فیت کب (Fit Cab) پرده برداری کرده است.

iveco-s-new-semi-is-a-rolling-home-gym-for-on-the-go-fitness (3)

کانسپت فیت کب در واقع عضوی از سری Way است که ارتقا یافته؛ ایویکو با توسعه این کانسپت می خواهد نشان دهد که انجام حرکات ورزشی حتی در داخل کابین کشنده های سنگین نیز ممکن بوده و رانندگان چنین خودروهایی هم می توانند تناسب اندام و تمرکز ذهنی خود را همیشه حفظ کنند.

کانسپت ایویکو فیت کب

با توجه به تغییراتی که در قسمت های مختلف ایویکو فیت کب داده شده، امکان نصب انواع دستگاه ها و تجهیزات ورزشی هم در داخل کابین و هم در بدنه خودرو فراهم شده است.

به لحاظ ظاهری کشینده کانسپت ایویکو تفاوت چندانی با دیگر اعضای سری Way ندارد، جز اینکه رنگ آمیزی آن مهیج تر بوده و عبارت فیت کب در برخی قسمت های آن به چشم می خورد.

iveco-s-new-semi-is-a-rolling-home-gym-for-on-the-go-fitness (6)

اما در داخل کابین شاهد فضایی متفاوت هستیم، چرا که مهندسین ایویکو سعی کرده اند با ایجاد تغییراتی فضای لازم را برای نصب یا قرار دادن برخی دستگاه ها و ابزارهای ورزشی میسر کنند. از جمله این ابزارها می توان به مواردی همانند میله بارفیکس، انواع وزنه ها، نیمکت و کش های مقاومتی اشاره کرد.

iveco-s-new-semi-is-a-rolling-home-gym-for-on-the-go-fitness (1)

با وجود ساختار نسبتا ساده، فیت کب هنوز با فاز تولید فاصله دارد. به نظر می رسد ایویکو با ارایه این کشنده مفهومی به دنبال دریافت بازخوردها و ارزیابی شرایط بازار برای ارایه محصولی مشابه باشد.

بر اساس برنامه ریزی ها کانسپت ایویکو فیت کب 19 جولای (28 تیر ماه) در نوربرگ رینگ آلمان و در جریان مسابقات قهرمانی کشنده های اروپا در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۲۴ تیر ۱۳۹۸

    احمقانه ای!

مطالب پیشنهادی