ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویز
تکنولوژی

ویز نمایش هزینه عوارضی‌ جاده‌ها را در آمریکا و کانادا آغاز کرد

اگر در حین مسیریابی با ویز بتوانید از قیمت عوارضی‌هایی که بر سر راهند آگاه شوید، مطمئنا این موضوع در زمان‌تان به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی خواهد کرد. خوشبختانه این قابلیت به آخرین نسخه اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اگر در حین مسیریابی با ویز بتوانید از قیمت عوارضی‌هایی که بر سر راهند آگاه شوید، مطمئنا این موضوع در زمان‌تان به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی خواهد کرد. خوشبختانه این قابلیت به آخرین نسخه اپلیکیشن اضافه شده و در حال حاضر کاربران آمریکایی و کانادایی به آن دسترسی دارند.

تیم توسعه‌دهنده ویز برای شروع کار، پنج هزار مایل از جاده‌های دارای عوارضی در آمریکا و کانادا را تحت پوشش قرار داده‌اند تا کاربران حین مسیریابی بتوانند از قیمت عوارضی‌هایی که پیش رو دارند، قبل از رسیدن مطلع شده و هزینه را آماده کنند. البته به نظر می‌رسد که در بعضی مناطق این قیمت به شکل تخمینی ارزیابی می‌شود.

از آنجا که ویز برای تأمین اطلاعات خود بیش از هر چیز، روی جمع‌سپاری و اطلاعات بدست آمده از رانندگان تکیه می‌کند، اطلاعات مربوط به عوارضی‌ها هم توسط رانندگان به‌روزرسانی می‌شود. اطلاعاتی که به عنوان راننده می‌توانید در ویز وارد کنید می‌توانند شامل انواع مختلف عوارضی‌ها، نقاط شروع و پایان و تفاوت قیمت برای انواع مختلف خودرو (سواری، کامیونت، کامیون) باشند و قیمت‌ها به شکل یک پیام هشدار در اپلیکیشن به نمایش در می‌آیند.

ویز

البته باید توجه داشت که ویز امکان پرداخت عوارضی را به شما نخواهد داد. فقط به شما می‌گوید که عوارضی پیش رو چقدر هزینه دارد تا برای پرداخت آن آماده باشید و تا رسیدن به این نقطه بتوانید سرعت خود را کم کنید.

ویژگی نمایش هزینه عوارضی‌های جاده در آخرین نسخه ویز برای iOS و اندروید دیده شده و فعلا آمریکا و کانادا نخستین کشورهایی هستند که به این خصوصیت کاربردی دسترسی دارند. احتمالا طی هفته‌های آینده این ویژگی برای کشورهای دیگر هم ارائه می‌شود که امیدواریم ایران نیز جزو این کشورها قرار گرفته باشد.

برای دانلود آخرین نسخه ویز می‌توانید همین حالا به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنید. همچنین برای آشنایی با نحوه استفاده از اپلیکیشن پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزشی دیجیاتو را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی