ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس ROG Phone II را به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز می‌کند

جدیدترین نسل گوشی گیمینگ ایسوس یعنی ROG Phone II اولین اسمارت‌فونی خواهد بود که با چیپست جدید اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام عرضه می‌شود. این چیپست جدید که دیروز توسط کوالکام معرفی شد، از جهات بسیاری ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

جدیدترین نسل گوشی گیمینگ ایسوس یعنی ROG Phone II اولین اسمارت‌فونی خواهد بود که با چیپست جدید اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام عرضه می‌شود.

این چیپست جدید که دیروز توسط کوالکام معرفی شد، از جهات بسیاری مشابه چیپست پرچمدار قبلی این شرکت یعنی اسنپدراگون 855 است اما کلاک بالاتری دارد و CPU آن به جای فرکانس 2.84 گیگاهرتز در فرکانس 2.96 گیگاهرتز کار می‌کند. همین مساله هم باعث می‌شود عملکرد سی‌پی‌یو 4.2 درصد بهبود پیدا کند.

گوشی گیمینگ ایسوس

علاوه بر این پردازنده گرافیکی Adreno 640 که در اسنپدراگون 855 پلاس به کار رفته نیز کلاک بالاتری داشته و به همین خاطر عملکرد را 15 درصد نسبت به اسنپدراگون 855 استاندارد بهبود می‌بخشد. به این ترتیب در پردازش‌های گرافیکی شاهد اجرای روان‌تر و لگ کمتری خواهیم بود. به گفته نایب رئیس بخش مدیریت محصول کوالکام، اسنپدراگون 855 با بهبود عملکرد CPU و GPU فراتر از انتظارات گیمرها ظاهر خواهد شد.

ایسوس سال گذشته هم اولین شرکتی بود که ROG Phone را با نسخه بهبود یافته اسنپدراگون 845 عرضه کرد. کوالکام گفته که تا چند هفته دیگر محصولاتی که از اسنپدراگون 855 پلاس استفاده می‌کنند مشخص می‌شود اما با توجه به اینکه زمان زیادی تا معرفی گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ باقی نمانده، احتمالا پرچمدار جدید این شرکت به 855 پلاس مجهز خواهد بود.

در حالی که تاریخ معرفی رسمی این گوشی برای 1 مرداد (23 جولای) برنامه ریزی شده، با انتشار عکس‌های زنده‌ای از این گوشی مشخصات پنل جلویی آن تا حدودی مشخص شده است. در واقع طراحی این پنل مشابه ROG Phone بوده و یک اسپیکر استریو، نمایشگری با نرخ بروزرسانی 120 هرتز به همراه یک دوربین سلفی در قسمت بالای سمت راست نمایشگر برای آن در نظر گرفته شده است.

هنوز رزولوشن نمایشگر مشخص نیست اما یکی از عکس‌ها نشان می‌دهد که کاربر امکان کاهش نرخ بروزرسانی نمایشگر را به 90 یا 60 هرتز خواهد داشت. احتمالا تا هفته دیگر که این گوشی گیمینگ به صورت رسمی معرفی شود، اطلاعات بیشتری هم از آن منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی