ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 10
موبایل

گلکسی نوت 10 با چیپست اگزینوس 9825 در گیک بنچ رویت شد

گوشی موبایل گلکسی نوت 10 سامسونگ که 17 مرداد ماه رونمایی خواهد شد، تست های گیک بنچ را پشت سر گذاشته است. شماره مدل این دستگاه SM-970F است و به چیپست اگزینوس 9825 مجهز شده ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۲

گوشی موبایل گلکسی نوت 10 سامسونگ که 17 مرداد ماه رونمایی خواهد شد، تست های گیک بنچ را پشت سر گذاشته است. شماره مدل این دستگاه SM-970F است و به چیپست اگزینوس 9825 مجهز شده که توسط هشت گیگابایت رم همراهی می شود.

عملکرد نسخه اگزینوس در حالت تک هسته ای بهتر از اسنپدراگون است

این اولین باری نیست که گلکسی نوت 10 در گیک بنچ رویت می شود. ماه قبل نیز همین موبایل با نام SM-N976B به همراه همین چیست و رم در دیتابیس گیک بنچ مشاهده شده بود. البته نتایج کسب شده توسط این مدل از قبلی بسیار بهترند، که نشان از پیشرفت قابل توجه نرم افزار این دستگاه دارد. مدل دیگری از گلکسی نوت 10 با بهره گیری از چیپست اسنپدراگون نیز قبلا در این پلتفرم مشاهده شده بود که از رم 12 گیگابایتی استفاده می کرد. امتیاز آن مدل در بخش تک هسته ای از مدل مجهز به اگزینوس کمتر بود اما در قسمت چند هسته ای عملکرد بهتری از خود نشان داده بود.

گلکسی نوت 10

امسال سامسونگ احتمالاً از سه نمونه مختلف گلکسی نوت 10 رونمایی خواهد کرد که عبارتند از نوت 10، نوت 10 پلاس و یک نسخه 5G. طراحی نسخه های معمولی و پلاس بسیار به هم شبیه خواهد بود، اما نسخه پلاس دارای صفحه نمایش بزرگتر، سنسور زمان پرواز و باتری بزرگتر خواهد بود.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره مشخصات احتمالی این موبایل ها منتشر شده است، از احتمال تجهیز مدل پلاس به دو سنسور مدت پرواز گرفته تا بهره مندی از اپرچر سه گانه. پیش بینی می شود مدل عادی به نمایشگری 6.3 اینچی و مدل پلاس به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز شود. با توجه به حذف سنسور اثر انگشت از بدنه نیز احتمالا این موبایل از سنسور اثر انگشت فراصوت زیر صفحه استفاده کند، مانند آن چه قبلا در گلکسی اس 10 (بررسی دیجیاتو) دیده بودیم. خبر بد هم این است که به احتمال زیاد سامسونگ جک هدفون را از آن ها حذف کرده است.

سامسونگ 17 مرداد ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران از این موبایل ها در سالن بارکلیز نیویورک رسماً رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی