ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

به روزرسانی توییتر
نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر دارک مود و برخی قابلیت های اپ را به نسخه تحت وب اضافه کرد

توییتر روی نزدیک کردن تجربه کاربری پلتفرم وب خود به اپ موبایل تمرکز کرده و در همین راستا به‌رزورسانی قابل توجهی را در طراحی سایتش صورت داده است. به لطف این تغییرات حالا تعدادی از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

توییتر روی نزدیک کردن تجربه کاربری پلتفرم وب خود به اپ موبایل تمرکز کرده و در همین راستا به‌رزورسانی قابل توجهی را در طراحی سایتش صورت داده است.

به لطف این تغییرات حالا تعدادی از ابزارهای سفارشی سازی اپ توییتر به سایت اضافه شده که شامل حالت تیره یا دارک مود هم می شود. در بخش سمت چپ شاهد منویی هستیم که امکان دسترسی سریع به پیام ها، صفحه پروفایل، توییت های بوکمارک شده و لیست ها را فراهم می کند. به روزرسانی توییتر

این منو بخش اکسپلور را هم در خود جای داده که کاربران اپ به خوبی با آن آشنایی دارند. اکسپلور شامل مجموعه ای از توییت ها و استریم های ویدیویی است که بر مبنای علایق یا مکان جغرافیایی کاربر از میان حساب های کاربری دنبال نشده، انتخاب می شوند.

بخش پیام های دایرکت نیز باز طراحی شده که با کلیک روی آیکون پیام در منوی مذکور ظاهر می شود. هدف توییتر از تغییر طراحی این بوده که گزینه ارسال پیام و مشاهده گفتگوها در یک بخش و بدون نیاز به سوییچ در اختیار کاربر قرار گیرد.به روزرسانی توییترمهم ترین تغییر شاید از راه رسیدن قابلیت دارک مود باشد که اولین بار به محض ورود به سایت به نمایش درمی آید. در دفعات بعد هم برای دسترسی به آن کافی است در منوی سمت چپ گزینه More را انتخاب کرده و روی Display کلیک کرد. در این بخش سه گزینه حالت پیش فرض، Dim و Lights out قرار دارد که با انتخاب Dim متن روی پس زمینه آبی تیره ظاهر شده و در Lights out پس زمینه به مشکی تیره تغییر پیدا می کند.

از دیگر تغییرات مهم می توان به تسهیل جابجایی بین اکانت ها از طریق log out در منوی سمت چپ اشاره کرد. به روزرسانی توییتر علاوه بر تغییرات ظاهری سرعت پلتفرم را نیز بهبود بخشیده و زیربنایی برای تغییرات بیشتر در آینده به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی