ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو
تکنولوژی

دوربین عجیب اوپو رینو چه تأثیری روی مقاومت آن داشته است؟ [تماشا کنید]

زک نلسون که حتماً با ویدیوهای جالب آن و بلاهای مختلفی که بر سر گجت های مختلف می آورد آشنا هستید، اوپو رینو (OPPO Reno) را با انواع تست های مقاومتی مختلف به چالش کشید ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

زک نلسون که حتماً با ویدیوهای جالب آن و بلاهای مختلفی که بر سر گجت های مختلف می آورد آشنا هستید، اوپو رینو (OPPO Reno) را با انواع تست های مقاومتی مختلف به چالش کشید تا ما را از میزان مقاومت این محصول آگاه کند.

تولیدکنندگان این روزها بیشتر گوشی های خود را از جنس شیشه می سازند تا جلوه ظاهری آنها زیباتر شود. بعضی از سازندگان برای حذف بریدگی نمایشگر، دوربین سلفی گوشی را جهنده می سازند اما این مسئله به قیمت کاهش مقاومت گوشی تمام می شود یکی از این گوشی ها اوپو رینو است که به تازگی در مسلخ زک نلسون آزمایش سختی را پشت سر گذاشته است.

اوپو

کانال JerryRigEverything قبلاً یکی دیگر از محصولات همین سازنده یعنی اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) را با تست های مقاومتی متعدد نابود کرده بود. حالا باید ببینیم اوپو رینو از آزمایش مقاومت سربلند بیرون می آید یا نه.

وجود قطعه متحرک در گوشی یعنی کم شدن مقاومت و جان سختی آن. با این وجود بعضی از سازندگان اصرار دارند تا برای کم کردن حاشیه بالایی صفحه نمایش و حذف بریدگی جنجالی، تن به دوربین جهنده دهند. این که دوربین جهنده بهتر است یا بریدگی، به نظر شما بر می گردد.

اوپو

داشتن قطعه متحرک یعنی باید با مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خداحافظی کنیم. وجود همین قطعه در گوشی اوپو فایند ایکس در آزمایش خمیدگی به پاشنه آشیل آن تبدیل و تقریباً به دو نیم تقسیم شد. خوشبختانه اوپو در رینو تغییراتی در بدنه ایجاد کرده تا احتمال بروز حادثه مشابه کاهش یابد.

اوپو رینو آزمایشات خط و خش، سوختن و از همه مهم تر خمیده شدن را با موفقیت پشت سر گذاشت و قابلیت جمع شدن خودکار دوربین آن هنگام سقوط از ارتفاع نیز به خوبی به وظیفه خود عمل کرد. باید منتظر کالبدشکافی اوپو رینو باشیم و بینیم تا چه میزان از دیگر تلفن هایی که دوربین جهنده دارند مقاومت بهتری دارد.

ویدیوی کامل تست مقاومت اوپو Reno را در زیر ببینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی