ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چیپ‌های اسنپدراگون
تکنولوژی

بنچمارک ROG Phone 2 اولین نتایج عملکرد اسنپدراگون 855 پلاس را نشان می‌دهد

گوشی گیمینگ جدید ایسوس یعنی ROG Phone 2 اولین اسمارت‌فونی خواهد بود که به چیپست جدید اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام مجهز می‌شود. این گوشی قرار است در تاریخ 1 مرداد (23 جولای) معرفی شود و حالا ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

گوشی گیمینگ جدید ایسوس یعنی ROG Phone 2 اولین اسمارت‌فونی خواهد بود که به چیپست جدید اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام مجهز می‌شود. این گوشی قرار است در تاریخ 1 مرداد (23 جولای) معرفی شود و حالا بنچمارک‌هایی که از عملکرد این گوشی منتشر شده اولین اطلاعات در مورد چیپست جدید کوالکام را نشان می‌دهد.

به لطف سرعت بالاتر کلاک، کوالکام توانسته در این چیپست عملکرد پردازنده گرافیکی را 15 درصد بهبود ببخشد. مدل پلاس در واقع از همان سخت‌افزار اسنپدراگون 855 استاندارد استفاده می‌کند. هسته اصلی در فرکانس 2.96 گیگاهرتز و سه هسته بزرگ دیگر در فرکانس 2.42 گیگاهرتز کار می‌کنند.

اسنپدراگون 855 پلاس اسنپدراگون 855 پلاس

اورکلاک هسته اصلی اسنپدراگون 855 پلاس نسبت به مدل استاندارد 4 درصد است، اما به گزارش Geekbench بهبود عملکرد در حالت تک هسته‌ای فقط 3 درصد (در مقایسه با ذنفون 6) مشاهده شده است. در حالت تست چند هسته‌ای هم تغییر خاصی در عملکرد این مدل نسبت به 855 استاندارد دیده نمی‌شود. احتمالا در حالت چند هسته‌ای و با فعالیت همزمان هسته‌ها، هسته مرکزی فضای کافی را برای رسیدن به ماکزیمم سرعت کلاک خود را ندارد.

گوشی  ROG Phone 2 با حداکثر 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد که مدل 12 گیگابایتی در این بنچمارک مورد بررسی قرار گرفته است.

با اینکه کوالکام توانسته در اسنپدارگون 855 پلاس به سرعت بیشتری دست پیدا کند اما هنوز هم Vortex اپل در حالت تک هسته‌ای اول است و هسته M4 سامسونگ هم در رده دوم سریعترین‌ها قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی