ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی سیستم فایل اختصاصی EROFS را به میان رده ها می آورد

هواوی تا چند هفته دیگر سیستم فایل اختصاصی خودش به نام EROFS (سیستم فایل فقط-خواندنی قابل توسعه) را برای گوشی‌های P30 لایت، P20 لایت، نوا 3i و هواوی Y9 هم عرضه خواهد کرد. این سیستم ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

هواوی تا چند هفته دیگر سیستم فایل اختصاصی خودش به نام EROFS (سیستم فایل فقط-خواندنی قابل توسعه) را برای گوشی‌های P30 لایت، P20 لایت، نوا 3i و هواوی Y9 هم عرضه خواهد کرد. این سیستم فایل جدید می‌تواند برای بهبود سرعت عملکرد این گوشی‌ها به ویژه در مواردی که سرعت خواندن-نوشتن مهم است بسیار تاثیرگذار باشد.

این سیستم فایل جدید در ابتدا فقط به صورت اختصاصی برای هواوی P30 پرو عرضه شد تا میانگین سرعت خواندن تصادفی را به مقدار 20 درصد افزایش داده و حداقل 2 گیگابایت حافظه سیستم را کمتر درگیر کند.

سیستم فایل

در واقع تغییر سیستم فایل می‌تواند برای سریعتر کردن عملکرد یک گوشی بسیار کاربردی باشد اما نباید با به روزرسانی حافظه اشتباه گرفته شود. برخی از شرکت‌های سازنده برای سریعتر کردن گوشی‌های خود به حافظه‌های UFS 3.0 روی می‌آورند که تقریبا سرعتی دو برابر حافظه‌های متداول UFS 2.1 استاندارد دارند.

علاوه بر این هواوی قصد دارد فرمور پردازنده گرافیکی GPU Turbo 3.0 را هم به گوشی‌های P30 لایت، P20 لایت، نوا 3i و هواوی Y9 بیاورد.

این فرمور هم جزو امکانات اختصاصی هواوی P30 پرو به حساب می‌آید و با کم کردن انرژی مصرفی به اندازه 10 درصد و بهینه کردن عملکرد سیستم در زمان گیمینگ، تجربه گرافیک روانتری را فراهم می‌کند.

هواوی لیست کامل بازی‌هایی که با این فرمور پردازنده گرافیکی جدید تجربه‌ای متفاوت به کاربر ارائه می‌دهند نیز اعلام کرده، از جمله فورتنایت،PES2019 ،Knives Out، Battle Bay، Crazy Taxi، ریل ریسینگ 3،  Into the Dead 2، NBA 2K19، FIFA Mobile، Minecraft و چند عنوان دیگر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bsh
    bsh | ۲ شهریور ۱۳۹۸

    سلام من گوشیم y9 2019 هست و همین امروز اپدیت کردم ولی چرا نمیتونم فورتنایت رو نصب کنم؟؟!!
    مینویسه device not supoort اگه میشه راهنمایی کنید.

مطالب پیشنهادی