ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقشه الکامپ در نشان
تکنولوژی

نقشه نمایشگاه الکامپ و محل غرفه‌ها در مسیریاب نشان قرار می‌گیرد

نقشه و مسیریاب «نشان» قابلیت نمایش نقشه نمایشگاه الکامپ ۹۸ را روی اپلیکیشن خود اضافه کرد. «امیر جبلی»‌ مدیر محصول نشان به دیجیاتو گفت اطلاعات نمایشگاه تا قبل از شروع الکامپ تکمیل خواهد شد و ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۷

نقشه و مسیریاب «نشان» قابلیت نمایش نقشه نمایشگاه الکامپ ۹۸ را روی اپلیکیشن خود اضافه کرد. «امیر جبلی»‌ مدیر محصول نشان به دیجیاتو گفت اطلاعات نمایشگاه تا قبل از شروع الکامپ تکمیل خواهد شد و کاربران برای استفاده از آن باید اپلیکیشن‌ خود را به روز رسانی کنند.

نمایشگاه الکامپ پنجشنبه این هفته شروع به کار خواهد کرد و گفته می‌شود نزدیک به ۵۰۰ غرفه در بخش‌های مختلف آن حضور خواهند داشت. به گفته جبلی، مسیریاب نشان با هدف سهولت دسترسی بازدیدکنندگان به غرفه‌ها و سالن‌های مختلف اقدام به بارگذاری اطلاعات نمایشگاه کرده است:

«اطلاعات از مجری نمایشگاه به ما منتقل و در اپلیکیشن بارگذاری می‌شود. تاکنون بخشی از اطلاعات بارگذاری شده و تا قبل از شروع به کار نمایشگاه این اطلاعات تکمیل خواهند شد. نقشه اصلی نمایشگاه‌، سالن‌ها، طبقات، محل غرفه‌ها و اطلاعات جانبی و عمومی‌تر مانند محل رستوران‌ها، عابربانک‌ها و سایر موارد در نشان نمایش داده خواهد شد و کاربران برای استفاده از اطلاعات جدید نمایشگاه باید اپ را به‌روز رسانی کرده و یا از آخرین نسخه نشان استفاده کنند. همچنین بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ امسال می‌توانند از غرفه‌ی نقشه و مسیریاب نشان در سالن ۹ و ۸ دیدن کنند.»

نقشه الکامپ در نشان

جبلی می‌گوید که این اولین تجربه آنها برای نمایش اطلاعات نمایشگاه‌هاست و از این به بعد لوکیشن تمامی رویدادهای نمایشگاهی که مورد توجه عموم مردم باشد، توسط این اپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

طبق گفته‌های مدیر محصول نشان، نمایش و هشدار نزدیک شدن به سرعت‌گیر از ماه پیش به نشان اضافه شده و تا ماه آینده قابلیت مسیریابی توسط حمل و نقل همگانی نیز به اپلیکیشن افزوده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۲۶ تیر ۱۳۹۸

    واقعا اپلیکیشن خیلی خوبیه ، برگرفته از کلمش ، نشان امتیازی هم میده

مطالب پیشنهادی