ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 11
تکنولوژی

نگاه نزدیک به طراحی احتمالی انواع مدل های آیفون 11 اپل

تنها دو ماه با معرفی نسل بعدی آیفون ها فاصله داریم، اما قبل از رونمایی محصولات جدید اپل، کانال یوتیوب MKBHD توانسته مدل های شبیه سازی شده آن ها را به دست بیاورد تا بتوانیم ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

تنها دو ماه با معرفی نسل بعدی آیفون ها فاصله داریم، اما قبل از رونمایی محصولات جدید اپل، کانال یوتیوب MKBHD توانسته مدل های شبیه سازی شده آن ها را به دست بیاورد تا بتوانیم نگاه نزدیکی به دستگاه هایی داشته باشیم که اپل تحت نام احتمالی آیفون 11 عرضه خواهد کرد.

آیفون 11R نیز به دو دوربین اصلی مجهز خواهد شد

در این ویدیو نگاهی خواهیم داشت به طراحی بریدگی دوربین آیفون 11 که به نظر می رسد در آیفون 11 معمولی و مدل مکس میزبان سه دوربین مختلف باشد. به نظر می رسد لنز سومی که اپل به مجموعه دو لنزی اش اضافه کرده اولترا واید باشد که به کاربران امکان ثبت مناظر وسیع به کمک دوربین موبایلشان را می دهد.

نکته دیگر این است که آیفون 11R نیز مانند مدل های گران تر به برجستگی مربعی دوربین مجهز خواهد شد. همچنین گفته شده آیفون 11R بالاخره به دو دوربین اصلی مجهز می شود، در حالی که مدل های دیگر از سه دوربین استفاده خواهند کرد. ناچ نیز دست نخورده باقی مانده و در جای خود باقی است. نکات طراحی دیگری که در این موبایل ها مشاهده نمی شوند یکی طراحی با شیشه مات است که «مینگ چی کو» خبر از آن داده بود و دیگری طراحی جدید برای دکمه ای که آیفون را به حالت سایلنت می برد.

آیفون 11

یکی دیگر از قابلیت هایی که گفته می شد به مدل های آینده آیفون خواهند آمد شارژ بی سیم برعکس بود، با استفاده از این قابلیت کاربران قادر خواهند بود وسایلی مانند ایرپاد جدید خود را که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند به وسیله آیفون خود شارژ کنند. با این حال یکی از قابلیت های اختصاصی آیفون یعنی لمس سه بعدی احتمالا از آن حذف خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی احتمالی آیفون های بعدی اپل چیست؟ به نظرتان اگر استیو جابز زنده بود چنین آیفون هایی به تولید می رسیدند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۲۹ تیر ۱۳۹۸

    نگاهی نزدیک به طراحی؟
    طراحی کردن اینو؟
    زشت بدترکیب

  • MRJ30pu
    MRJ30pu | ۲۷ تیر ۱۳۹۸

    چرا اپل هم مثل ماکروسافت از این عدد 9 میترسه.
    ماکروسافت واسه ویندوز 9 دلیل الکی آورد، اپل واسه آیفون9 چه بهونه ای داره؟

  • pishro
    pishro | ۲۶ تیر ۱۳۹۸

    زشت

مطالب پیشنهادی