ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

طرح جدید فروش کیا سراتو 2000 آپشنال با قیمت جدید اعلام شد [به روز رسانی]

کیا سراتو نسل دوم در زمان عرضه اولیه، خودروی زیبا و هیجان انگیزی محسوب می‌شد؛ این خودرو نسبتا باکیفیت غیر چینی که قابلیت رقابت با محصولات متنوع چینی را از نظر قیمت و تجهیزات دارد توسط ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵

کیا سراتو نسل دوم در زمان عرضه اولیه، خودروی زیبا و هیجان انگیزی محسوب می‌شد؛ این خودرو نسبتا باکیفیت غیر چینی که قابلیت رقابت با محصولات متنوع چینی را از نظر قیمت و تجهیزات دارد توسط شرکت سایپا در بازار کشورمان عرضه شده و حکم جرعه آبی خنک در وسط بیابانی جانسوز را دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن مشاهده شرایط فروش ارائه شده سراتو 2000، نگاهی نیز به مشخصات این خودرو داشته باشیم:

سایپا در اطلاعیه خطاب به مشتریان این شرکت عنوان که مرحله جدید پیش فروش خودرو سراتو 2000 به صورت محدود از تاریخ 97/03/06 اجرا خواهد شود.

سراتو 2000
کیا سراتو آپشنال دارای یک موتور ۲ لیتری است، این موتور از نوع DOHC MPI است. MPI در موتور به معنای انژکتور چند نقطه ای است بهترین حالت احتراق سوخت را برای این مدل به وجود می ‌آورد که می‌ تواند نقطه قوت سامانه مولد نیرو محسوب شود.

موتور از نوع چهار سیلندر ۱۶ سوپاپه بوده و با گشتاور ۱۹۴ نیوتن‌ متر قدرتی معادل ۱۵۶ اسب‌ بخار تولید می‌ کند. این موتور با یک جعبه دنده خودکار ۶ سرعته هماهنگی دارد.
این خودرو دارای امکاناتى نظیر سیستم پخش CD، ورودی AUX، درگاه ارتباطی USB برای خواندن فایل های Mp3 و همچنین توانایی ارتباط با تلفن همراه از طریق بلوتوث است.kia cerato 2000

نسخه ی پایه از سراتو، به‌راحتی با گوشی ‌های هوشمند اندروید ارتباط برقرار می‌ کند؛ اما برای اتصال نمونه ‌های مجهز به iOS، نیازمند یک تبدیل قطعه‌ کوچک، جهت وصل کردن گوشی به درگاه USB خواهد بود.

این خودرو با ۶ بلندگو، شامل ۴ اسپیکر اصلی و ۲ توئیتر ارائه می ‌شود. در نسخه‌ ی آپشنال، علاوه بر تمامی امکاناتی که ذکر شد، نمایشگر لمسی ۷ اینچ، دوربین عقب و ناوبری ماهواره ‌ای هم قابل استفاده خواهد بود.

شرایط فروش فوری کیا سراتو 2000 آپشنال با قیمت جدید [به روز رسانی]

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت سایپا می‌رساند، شرایط فروش نقدی با تحویل فوری خودرو سراتو 2000 از ساعت 14 روز سه‌شنبه مورخ 98/04/25 بر روی سیستم فروش شرکت سایپا فعال است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعت بیشتر به نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا مراجعه نمایند.

نکات مهم:

  • کسانی که در 18 ماه گذشته از شرکت ایران خودرو و سایپا خودرو خریداری نموده‌اند مجاز به ثبت نام نیستند.
  • برای افراد زیر 18 سال ثبت نام مجاز نیست.
  • صلح نامه در این طرح قابل اجرا نیست.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۶ خرداد ۱۳۹۷

    ما سراتو اپشنال داریم،پخش سی دی نداره و اصلا هم ارزش بالای صد میلیون رو نداره،صد میلیون میدی حتی چهار چرخ دیسکی هم گیرت نمیاد بعد طرف یه206سوار میشه از نصف قیمت این ماشینم کمتره ولی چهار چرخش دیسکیه

مطالب پیشنهادی