ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپتاپ MSI GL63
تکنولوژی

با لپ‌تاپ گیمینگ MSI GL63 آشنا شوید

اگر خواهان یک لپ‌تاپ گیمینگ پرقدرت برای اجرای بازی محبوبتان هستید یا برای وب‌گردی روان و انجام کارهایتان به یک لپ‌تاپ سریع نیاز دارید اما نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، می توانید نگاهی به MSI GL63 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۰

اگر خواهان یک لپ‌تاپ گیمینگ پرقدرت برای اجرای بازی محبوبتان هستید یا برای وب‌گردی روان و انجام کارهایتان به یک لپ‌تاپ سریع نیاز دارید اما نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، می توانید نگاهی به MSI GL63 8RD داشته باشید. به عقیده ام اس آی، GL63 8RD هر آنچه از یک لپ تاپ امروزی و سریع انتظار دارید را با قیمت معقول در خود جای داده است.

لپتاپ MSI GL63

لپ تاپ گیمینگ GL63 8RD توان پردازشی خود را از پردازنده‌های نسل هشتمی Core i7 اینتل با شش هسته پردازشی می‌گیرد. در بخش پردازنده گرافیکی از جی فورس GTX 1050 TI انویدیا با 2 گیگابایت حافظه ویدئویی مجزای GDDR5 استفاده شده. تا 32 گیگابایت حافظه رم دو کاناله DDR4 با فرکانس حداکثر 2666 مگاهرتز هم با تکمیل این ترکیب خبر از یک لپتاپ قدرتمند می دهد.

لپتاپ MSI GL63لپ تاپ GL63 8RD با سه صفحه نمایش 15.6 اینچی مختلف در دسترس است:

  • با رزولوشن full HD، زاویه دید گسترده و پوشش 94 درصد طیف رنگ‌های NTSC
  • پنل IPS با رزولوشن full HD
  • با رزولوشن full HD، زاویه دید گسترده، نرخ رفرش 120 هرتز و زمان پاسخ دهی 3 میلی ثانیه

اگر هم خواهان بیش از یک صفحه نمایش برای انجام هم‌زمان کارهای مختلف باشید، امکان متصل کردن دو مانیتور خارجی از طریق درگاه‌های HDMI و Mini DisplayPort 1.2 وجود دارد.

لپتاپ MSI GL63

از آنجایی که دمای پایین و آلودگی صوتی کم، جزء ملزومات یک لپ تاپ خوب است، MSI از راهکار خنک سازی اختصاصی Cooler Boost 5 با یک جفت فن با تیغه‌های Whirlwind و هفت لوله ناقل گرما استفاده کرده که تضمین‌ کننده عملکرد خنک و کم‌صدا در ساعات متمادی استفاده است. در این راهکار خنک‌سازی، هوای گرم از چهار خروجی به طور یکنواخت خارج می‌شود که ضمن کمک به دفع بهتر گرما، مانع از بالا رفتن دمای بیش از حد یک ناحیه خاص می‌گردد. این در حالی است که راهکارهای سنتی، هوای گرم را به طور غیر متوازن و معمولاً حداکثر از یک ناحیه خارج می‌کنند که باعث بالا رفتن دمای بدنه دستگاه، میز یا حتی پاهای کاربر می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های اختصاصی لپ تاپ‌های گیمینگ MSI، فناوری SHIFT است که ضمن تنظیم کردن کارایی سیستم بر روی بالاترین حد ممکن، آلودگی صوتی و دما را در پایین‌ترین حد نگه می‌دارد. کاربر قادر است از طریق کلید ترکیبی FN + F7 یا رابط کاربری برنامه Dragon Center، به منظور افزایش دوام باتری یا کارایی بالاتر، یکی از حالت‌های موجود را به سادگی انتخاب کند.

MSI از طراحی صوتی اختصاصی AUDIO BOOST با بلندگوهای 5 برابر بزرگ‌تر از معمول و فناوری بهبود دهنده صدای Nahimic 3 استفاده کرده که تا 30 درصد صداها را با جزئیات بیشتر پخش می‌کند.

لپتاپ MSI GL63

از دیگر ویژگی‌های سیستم صوتی AUDIO BOOST می‌توان جک‌های طلا اندود شده برای تماس الکتریکی بهتر و دوام طولانی، صدای تقویت شده برای هدست و برنامه Nahimic 3 برای تنظیم پیشرفته صدا را برشمرد. به ادعای ام اس آی با حضور تمام این قابلیت‌ها، لپ تاپ گیمینگ GL63 8RD، صدا را با جزئیات و شفافیت بالا پخش می‌کند.

این لپ تاپ از کیبورد طراحی شده توسط کمپانی مشهور SteelSeries با نور زمینه سرخ و طراحی ارگونومیک بهره می‌برد. کلیدها تنها با 1.9 میلی متر جابه‌جایی، فشرده می‌شوند تا سرعت عمل گیمر بالا برود. در کیبورد SteelSeries بکار رفته در این لپ تاپ، کلیدهای WASD در موقعیت ایده‌آل برای گیمینگ تعبیه شده‌اند.  همچنین این کیبورد از قابلیت Anti-Ghosting با پشتیبانی از تشخیص فشرده شدن هم‌زمان 45 کلید و پوشش رویی محکم بهره می‌برد.

لپ تاپ‌های گیمینگ MSI قابلیت‌های نرم افزاری اختصاصی نیز دارند. یکی از این برنامه‌ها MSI APP Player است که در همکاری با BlueStacks توسعه یافته و امکان اجرای روان بازی‌های اندرویدی را در محیط ویندوز می‌دهد. این برنامه در مقایسه با نسخه رایج BlueStacks، بازی‌ها را با گرافیک و سرعت بهتری اجرا می‌کند.

لپتاپ MSI GL63

DRAGON CENTER 2.0 یکی دیگر از برنامه‌های اختصاصی لپ تاپ‌های گیمینگ MSI است. این برنامه امکان پایش اطلاعات سیستم، دما، سرعت فن‌ها و همچنین تنظیم کارایی و اورکلاک کردن سیستم را فراهم می کند. با DRAGON CENTER می‌توان پروفایل‌های مختلف را تنها با یک کلیک اعمال کرد و به حالت ایده آل دست یافت.

لپتاپ MSI GL63

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI در ایران به صفحه رسمی آن در اینستاگرام مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Aminsfg
    Aminsfg | ۲۷ تیر ۱۳۹۸

    دلار هزار تومن‌ بود میشد با ۳/۴ میلیون خریدش ،ولی خداروشکر امنیت داریم...

  • MATELF
    MATELF | ۲۷ تیر ۱۳۹۸

    ما هم فقط میتوانیم آشنا شویم نه بیشتر

مطالب پیشنهادی