ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گیمبال Ronin SC

گیمبال Ronin SC شرکت DJI برای دوربین های بدون آینه معرفی شد

روز گذشته کمپانی DJI از یک لرزشگیر جدید به نام Ronin SC رونمایی کرد که قرار است جایگزینی سبک، کوچک و ارزان برای مدل Ronin S باشد. حرف C در نام این گیمبال ۴۳۹ دلاری از سرواژه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

روز گذشته کمپانی DJI از یک لرزشگیر جدید به نام Ronin SC رونمایی کرد که قرار است جایگزینی سبک، کوچک و ارزان برای مدل Ronin S باشد. حرف C در نام این گیمبال ۴۳۹ دلاری از سرواژه عبارت Compact به معنای جمع و جور می آید و شرکت DJI آن را برای دوربین های بدون آینه طراحی کرده است.

Ronin SC درست مانند نسل قبلی خود یک پایه اصلی دارد که سه محور در بخش انتهایی اش تعبیه شده است. بدنه این گیمبال از منیزیم، فولاد، آلومینیوم و پلاستیک کامپوزیتی ساخته شده است. یک جوی استیک و چند دکمه هم روی بدنه آن کار گذاشته شده که امکان تغییر در وضعیت حرکت گیمبال را ممکن می کند.

اینبار شرکت سازنده سوئیچ های قفل کننده ای را روی هر کدام از بازوهای گیمبال تعبیه کرده که نظم بیشتری را برای نگهداری به دستگاه می دهند و حفظ تعادل آن را راحت تر می کنند.

گیمبال Ronin SC

اصلی ترین مزیت این گیمبال وزن آن است که به نصف مدل قبلی یعنی یک کیلوگرم تقلیل یافته. البته کاهش وزن گیمبال به معنای آن است که دوربین های سبک تری می توانند روی آن قرار داده شوند؛ طبق اعلام شرکت سازنده مجموع وزن دوربین و لنزهای مورد استفاده همراه با این پایه نباید از ۱.۹ کیلوگرم فراتر برود که این رقم نصف ظرفیت قابل حمل توسط مدل Ronin S است.

کیف طراحی شده برای گیمبال Ronin SC هم جمع و جورتر شده؛ وزن آن حدودا ۴۰ درصد سبک تر و ۳۸ درصد کوچک تر از مدل Ronin S است.

گیمبال Ronin SC

کمپانیDJI در بیانیه خبری خود برای معرفی گیمبال Ronin SC از آن تحت عنوان کوچک ترین، سبک ترین و هوشمندترین لرزشگیر موجود در بازار یاد کرده است. این گیمبال به خاطر برخورداری از دو قابلیت حتی از مدل Ronin S هم هوشمندتر توصیف شده. یکی از قابلیت های جدید آن امکان دنبال کردن سوژه ها از طریق گوشی است که این توانمندی پیشتر در پهپادهای DJI و دوربین های آزمو مشاهده شده بود.

ویژگی جدید دیگر Force Mobile نام دارد که حرفه ای ها با کمک آن میتوانند از راه دور دوربین های خود را تنظیم نمایند. برد این قابلیت ۲۴ متر عنوان شده و کاربر میتواند از این فاصله با حرکت دادن گوشی خود زاویه دوربین و گیمبال را مشخص نماید. گیمبال Ronin SC در دونسخه پرو (همراه با لوازم جانبی) و معمولی با قیمت های ۵۳۹ و ۴۳۹ دلار از همین امروز در بازارهای جهانی به فروش می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی