ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازگشت اپراتور پیشکسوت؛ تالیا با 4.5G دوباره به میدان آمد

تالیا پیشکسوتی است که بعد از گذشت بیش از ۱۴ سال و مسیرهای پر فزار و نشیبی که طی کرده، حالا قرار است که دوباره با مدیریت جدید و برنامه‌های جدید در مارکت حضور پیدا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۲

تالیا پیشکسوتی است که بعد از گذشت بیش از ۱۴ سال و مسیرهای پر فزار و نشیبی که طی کرده، حالا قرار است که دوباره با مدیریت جدید و برنامه‌های جدید در مارکت حضور پیدا کند. بعد از اینکه «شاهین آرپناهی» مدیرکل ارتباطات همراه اول به تالیا رفت، حالا تالیا بار دیگر با حضور در نمایشگاه الکامپ امسال، خودی نشان داده و مدیر مارکتینگ آن به دیجیاتو می‌گوید برنامه‌های بلند مدتی برای اپراتور تالیا در نظر گرفته‌اند.

«مسعود مرادنیا» از تیم مارکتینگ تالیا در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که تالیا از بهمن ماه سال گذشته برندسازی دوباره کرده و بعد از ۱۳ سال فعالیت، وارد عرصه سیم‌کارت‌های 4.5 شده است. به گفته مرادنیا سرعت اینترنت تالیا از قوی‌ترین سرعت‌های اینترنت اپراتورهای موبایل است و همچنین به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنتی از لحاظ قیمت را برای جذب مشتریان استفاده می‌کنند:

«تالیا مشتریان وفادار زیادی در طول این سالها داشته و با اینکه فقط اینترنت 2G را در این سالها عرضه می‌کردیم، همچنان بیش از صد هزار مشترک در سراسر کشور داشتیم.»

مرادنیا در پاسخ به این سوال که وضعیت آنتن‌دهی تالیا در حال حاضر چگونه است می‌گوید هم اکنون آنتن‌دهی تالیا هممانند اپراتور همراه اول  است. او همچنین درباره تعرفه‌های مکالمه تالیا می‌گوید:

« هزینه تماس از تالیا به تالیا ۴۹۰ ریال و از تالیا به خطوط ثابت یا همراه اول ۶۰۰ ریال و سایر خطوط ۸۴۰ ریال است. این مساله می‌تواند مزیتی برای مشترکین تالیایی باشد.»

مرادنیا می‌گوید که تالیا در سالهای دور نتوانسته به جایگاه حقیقی خود دست پیدا کند ولی باور دارد که سیم‌کارت‌های نسل جدید و قیمت‌های پایین این اپراتور می‌تواند یک مزیت رقابتی خوب محسوب شود. او همچنین تاکید می‌کند که تالیا از ابتدا یک سیم‌کارت اعتباری بوده و به همین شکل هم خواهد ماند: «قصد عرضه سیم کارت دائمی نداریم و هزینه قیمت سیم‌کارتهای اعتباری ما نیز ۱۲ هزار تومان با ۵ هزار تومان اعتبار اولیه است.»

مرادنیا درباره نحوه تهیه سیم‌کارت تالیا نیز به دیجیاتو می‌گوید که به زودی خرید اینترنتی هم فراهم خواهد شد و اپلیکیشن تالیای من نیز تا قبل از نمایشگاه تلکام رونمایی خواهد شد که در آن مشترکین می‌توانند تمام خدمات مورد نیاز خود را داشته باشند. به گفته مرادنیا سامانه ستاره ۵۰۰ مربع نیز برای مشترکین تالیایی خدمات خرید شارژ را انجام خواهد داد.

مرادنیا همچنین در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر اینکه مشترکین قدیمی این اپراتور که سیم‌کارتهای خود را خاموش کرده بودند آیا می‌توانند دوباره تالیایی شوند یا خیر نیز می‌گوید: «بله تعویض خدمات سیم کارت مشترکین قدیمی به صورت رایگان برای آنها انجام خواهد شد و هزینه ارسال پیک و یا پست برای تحویل سیم‌کارتها با ما خواهد بود.»

اگر دوست دارید درباره تاریخچه فعالیت تالیا و مسیر کاری که این سیم‌کارت طی کرده بیشتر بدانید، بد نیست این مطلب را بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sorena shahabi
    sorena shahabi | ۲۸ تیر ۱۳۹۸

    اول که تالیا هیچ وقت سرویس دیتا موبایل نداشته حتی نسل ۲
    دوم که کیفیت و سرعت اینترنت تالیا در بهترین حالت مشابه اپراتور های اصلی هست.
    سوم اینکه تالیا با ۹ بسته اینترنت یک روزه تا یک ماهه چطور مقرون به صرفه ترین اینترنت رو ارایه می کنه
    چهارم اینکه تعرفه مکالمه تالیا به تالیا ۴۹.۹ و تالیا به ثابت و همراه اول ۶۰ تومن هست . که در مصاحبه یکسان اعلام شده.
    پنجم اینکه گوش مشترکین تالیا از سال ۸۴ تا امروز پر از وعده وعیدهایی عمل نشده است.
    تالیا اون چیزی من از ش میبینم در واقع پس از واگذاری فرکانس ۹۰۰, اپراتور مجازی نوع دوم هست.یعنی همراه اول در پوسته تالیا

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۲۸ تیر ۱۳۹۸

      تعرفه تالیا به ثابت و همراه اول و خطوط ثابت ارزان‌تر از تعرفه‌های دیگر هست. تالیا به تالیا که مشخصا ارزان تر هست.

مطالب پیشنهادی