ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قوانین جدید اینستاگرام برای حذف اکانت کاربران خاطی

اینستاگرام که در حال تعدیل نمودن سیاست هایش در قبال کاربران خاطی است روز گذشته گامی دیگر را در این راستا برداشت و پیام هشدار جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرد که در صورت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

اینستاگرام که در حال تعدیل نمودن سیاست هایش در قبال کاربران خاطی است روز گذشته گامی دیگر را در این راستا برداشت و پیام هشدار جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرد که در صورت نقض قوانین، بسته شدن احتمالی اکانت را به کاربرانشان هشدار می دهد.

این هشدار تاریخچه ای از پست ها، کامنت ها و استوری هایی که کاربر پست کرده و اینستاگرام مجبور به حذفشان بوده را برای فرد نمایش می دهد و همچنین علل حذف آنها را نیز به کاربر اعلام می نماید. در صفحه هشدار اینستاگرام برای این گروه از کاربران نیز اینطور نوشته است:

اگر محتوایی را منتشر کنید که برخلاف اصول ما باشد اکانت شما احتمالا حذف می شود.

البته اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم آورده که مستقیما مراتب اعتراض خود را نسبت به دریافت این هشدار به اطلاعش برسانند و دیگر برای این منظور نیازی به مراجعه به صحفه help اینستاگرام در وب نداشته باشند.

این را هم اشاره کنیم که امکان اعتراض نسبت به دریافت این هشدار صرفا در مورد برخی محتوا وجود دارد (مثلا تصاویری که به خاطر برهنگی حذف شده باشند یا سخنان نفرت انگیز) با این حال اینستاگرام اعلام کرده که در ادامه کاربران امکان اعتراض در طیف وسیع تری از گروه های محتوایی را خواهند داشت.

این تغییر در شفاف سازی شرایط برای کاربرانی که در استفاده از اکانت های اینستاگرامی شان با مشکل روبرو می شوند و به یکباره با اکانت های مسدود مواجه می گردند بسیار موثر خواهد بود و شوک حذف یکباره حساب های کاربری افراد خاطی را از بین می برد.

اینستاگرام
حذف لایک از اینستاگرام

اینستاگرام در کنار این پیام هشدار تازه قصد دارد آزادی عمل بیشتری را برای مسدود کردن کاربران بد در اختیار تیم کارشناسانش قرار دهد. طبق سیاست های این پلتفرم اشتراک گذاری عکس و فیلم، کاربرانی که درصد مشخصی از محتوای ناقض قوانین را پست می کنند باید مسدود شوند اما از این پس چنانچه کاربری در یک بازه زمانی معین به صورت مستمر اقدام به نقض قوانین اینستاگرام کند حساب کاربری اش مسدود می شود. جزئیات این قانون البته بسیار پرابهام است اما انتظار می رود که این سیاست به کاهش تعداد اکانت های مشکل ساز در این فضای اجتماعی بیانجامد.

در راستای این تغییرات جدید  روز گذشته اینستاگرام از پنهان سازی تعداد لایک ها برای کاربران هفت کشور مختلف دنیا از جمله استرالیا خبر داد که احتمالا جزئیات این خبر را در دیجیاتو مطالعه کرده اید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ تیر ۱۳۹۸

    اینستاگرام باید ساخت اکانتهای زیاد با یک دیوایس وip رو محدود کنه چون طرف که بلاک بشه میره ده تا دیگه درست میکنه و به کارش ادامه میده عین این شهدخواران که با لجن پراکنی و کامنتهای احمقانشون social Media را به گند کشیدن .

مطالب پیشنهادی