ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افشای تصاویر و مشخصات هواوی میت 30 لایت، آنر 9X و 9X پرو توسط رگولاتوری چین

رگولاتوری ارتباطات چین مطابق معمول تصاویر و مشخصات تعدادی گوشی را پیش از معرفی افشا کرده است. اینبار سوژه های TENNA شامل گوشی های آنر 9X، 9X پرو و میت ۳۰ لایت به عنوان کوچکترین عضو ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۹

رگولاتوری ارتباطات چین مطابق معمول تصاویر و مشخصات تعدادی گوشی را پیش از معرفی افشا کرده است. اینبار سوژه های TENNA شامل گوشی های آنر 9X، 9X پرو و میت ۳۰ لایت به عنوان کوچکترین عضو سری پرچمدار میت ۳۰ هواوی است.

بر اساس مشخصات ذکر شده نمایشگر میت 30 لایت میزبان حفره ای است که در گوشه سمت چپ جاخوش کرده است. در پنل پشتی این محصول که به رنگ آبی گرادیان است، دوربین چهارگانه با پیکربندی مربعی شکل و سنسور فیزیکی اثر انگشت به چشم می خورند. شایعه شده این گوشی همزمان با نوا 5i پرو در اروپا عرضه خواهد شد.

میت ۳۰ لایت

هواوی میت 30 لایت با سیستم عامل اندروید پای عرضه شده و از نمایشگر ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل برخوردار است. پردازش داده ها توسط چیپست ۸ هسته ای با حداکثر کلاک ۲.۲ گیگاهرتز، تا ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی صورت می گیرد. این محصول باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ داشته و از شبکه 4G LTE پشتیبانی می کند.

مجموعه چهارگانه دوربین های میت 30 لایت از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی، عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر تشکیل شده است. دوربین سلفی هم ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. محصول تازه هواوی ابعادی برابر با ۱۵۶.۱x۷۳.۹x۸.۳ میلیمتر داشته و ۱۷۸ گرم وزن دارد. انتظار می رود این گوشی در رنگ های مشکی و شفق قطبی به بازار بیاید.

آنر 9x

مشخصات آنر 9X و آنر 9X پرو هم به روز شده و با نگاهی به مشخصات این دو گوشی به وجود نمایشگر ۶.۵۹ اینچی بدون بریدگی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل و سنسور اثر انگشت روی کنار بدنه پی می بریم. آنر 9X دوربین دوگانه و مدل پرو دوربین سه گانه خواهند داشت.

دیگر مشخصات این دو گوشی عبارت اند از: باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء بوسیله کارت حافظه و عرضه با سیستم عامل اندروید پای.

هواوی میت 30 لایت عضوی از سری میت 30 بوده و قرار است پاییز امسال عرضه شود. سری آنر 9X هم از ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) به بازار می آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosseinrahimi
    hosseinrahimi | ۲۹ تیر ۱۳۹۸

    مگه هوآوی تحریم نیست ؟ حتی شنیدم میخواد بخش تولید گوشی هاش رو هم تعطیل کنه !

مطالب پیشنهادی