ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماهشی
تکنولوژی

ماهشی در الکامپ؛ استارت‌آپ رزرو اینترنتی سالن‌های زیبایی

وقتی در غرفه‌های شلوغ و تو در توی الکامپ مشغول گشت و گذار می‌شوید، کم پیش می‌آید به استارت‌آپ‌های مخصوص بانوان بر بخورید. مسائل عرفی و فرهنگی جامعه به کنار، بسیاری از صاحبان سرمایه هنوز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۰

وقتی در غرفه‌های شلوغ و تو در توی الکامپ مشغول گشت و گذار می‌شوید، کم پیش می‌آید به استارت‌آپ‌های مخصوص بانوان بر بخورید. مسائل عرفی و فرهنگی جامعه به کنار، بسیاری از صاحبان سرمایه هنوز برای ورود به این حوزه تردیدهای زیادی در ذهن دارند و شاید به همین خاطر بوده که تعداد اپلیکیشن‌ها و محصولات شناخته شده بانوان به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

یکی از استارت‌آپ‌های تخصصی بانوان که در نمایشگاه الکامپ امسال حاضر شده «ماهشی» است که خدمتی جدید و متفاوت را ارائه می‌کند. این کسب و کار نوپا که یک سال هم از شروع کارش نگذشته، خدمات رزرو اینترنتی سالن‌های زیبایی برای خانم‌ها را ارائه می‌دهد و اولین استارت‌آپ‌ اینترنتی در نوع خودش به حساب می‌آید.

ماهشی کارش را از آبان سال گذشته آغاز کرده و در حال حاضر از طریق اپلیکیشن‌های iOS و اندروید به مشتریانش که فعلا بانوان تهرانی هستند، خدمات متنوعی ارائه می‌کند. مهم‌ترین کار ماهشی نمایش نزدیک‌ترین سالن‌های زیبایی زنانه به شماست، و این که بتوانید به لیست قیمتی خدمات این آرایشگاه‌ها دسترسی پیدا کرده و به مقایسه آن‌ها بپردازید؛ موضوعی که می‌تواند در صرفه‌جویی وقت و هزینه بسیار مؤثر باشد.

به جز این ماهشی امکان رزرو آنلاین سالن‌های زنانه را هم فراهم می‌کند که دردسرهای هماهنگی تلفنی را ندارد. این مزیت در کنار این موضوع که کاربران می‌توانند برای هر آرایشگاه نظر گذاشته و به خدماتش امتیاز دهند هم نه تنها به بانوان برای آشنایی با بهترین مراکز خدماتی کمک کرده بلکه می‌تواند در آینده ماهشی را به دیتابیس دقیق و درستی از وضعیت کیفی سالن‌های آرایش زنانه هم تبدیل کند.

«سوگل شاکری» مدیر مارکتینگ ماهشی در گفتگو با دیجیاتو ضمن توضیح خدمات اپلیکیشن از آغاز فعالیت در سایر شهرهای کشور در آینده نزدیک خبر داد:

«در حال حاضر در تهران فعال هستیم اما از امسال، پشتیبانی از شهرهای اصفهان و کرج را شروع خواهیم کرد. در حال حاضر ۳۷۰ سالن زیبایی زنانه را در اپلیکیشن‌مان پوشش می‌دهیم که هر روز به این تعداد اضافه می‌شود.»

شاکری هدف اصلی فعالیت ماهشی را فرهنگ‌سازی استفاده از ابزار آنلاین برای تسهیل کارها می‌داند هر چند می‌گوید که یکی دیگر از اهداف آن‌ها، کمک به شفاف‌سازی بیشتر در حوزه خدمات زیبایی بانوان است که گاها به دلیل ماندن در سیستم سنتی سوء استفاده‌های زیادی در آن انجام می‌گیرد:

«اکثر خانم‌ها می‌دانند که تماس گرفتن با سالن‌های زیبایی همیشه کار آسانی نیست چرا که اغلب مواقع پاسخ درستی به شکل تلفنی نمی‌گیرند و قیمت‌ها به طور شفاف به آن‌ها اعلام نمی‌شود. مشکل بعدی نوبت‌گیری است که در سیستم سنتی کارایی ندارد و ماهشی با رویکرد آنلاین می‌تواند چنین معضلی را از سر راه بانوان بردارد. اما مزیت دیگر ماهشی اینجاست که در تایم تعطیلی سالن‌های زیبایی هم می‌توان به شکل آنلاین کار رزرو را انجام داد.»

شاکری معتقد است که این مزایا در کنار امکان مقایسه قیمتی فضای صادقانه‌ای به وجود می‌آورد تا کاربر ضمن آشنایی با بهترین سالن‌های زیبایی، بتواند بسته به وضعیت مالی مناسب‌ترین آرایشگاه را در کمترین زمان ممکن برای خود پیدا کند. به جز این ماهشی می‌تواند به طور مستقیم در رساندن انتقادات مشتریان به گوش سالن‌دارها و افزایش کیفیت کار آن‌ها هم مؤثر باشد:

«ما به طور مداوم در حال پایش سالن‌های زیبایی فعال تحت پوشش‌مان هستیم. اگر مشتری با مراجعه به یکی از سالن‌ها از خدمتی که گرفته ناراضی باشد، ما یک سیستم ثبت شکایت داریم تا از این طریق بازخوردها را دریافت کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت به گوش صاحب آرایشگاه برسانیم و برای برطرف کردن آن تلاش کنیم.»

مدیر مارکتینگ ماهشی از برنامه‌های آینده ماهشی می‌گوید که مهم‌ترین آنها، گسترش پشتیبانی اپلیکیشن از شهرهای ایران است هر چند که احتمال دارد به سایر حوزه‌های مرتبط با بانوان از جمله رزرو باشگاه‌های ورزشی هم وارد شوند.

ماهشی در حال حاضر خدماتش را از طریق اپلیکیشن‌های iOS و اندروید ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه به لینک‌های دانلود دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۳۰ تیر ۱۳۹۸

    رزرو که بالاخره با یک تلفن انجام شدنی است،
    تضمین کیفیت خدمات مهمه و بعد اطلاع رسانی از کیفیت کارهای قبلی .

مطالب پیشنهادی