ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرلاین آمریکایی به تمامی مسافران خود یک دستگاه نینتندو سوییچ هدیه داد

شرکت Southwest Airlines در اقدامی جالب به تمامی مسافرین هواپیمای خود به شکل رایگان یک نینتندو سوییچ هدیه داد. مسافرین پرواز ۲۲۴۶ که از دالاس به مقصد سن دیگو در پرواز بود، بی صبرانه منتظر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

شرکت Southwest Airlines در اقدامی جالب به تمامی مسافرین هواپیمای خود به شکل رایگان یک نینتندو سوییچ هدیه داد.

مسافرین پرواز ۲۲۴۶ که از دالاس به مقصد سن دیگو در پرواز بود، بی صبرانه منتظر رسیدن هواپیما به مقصد و شرکت در کامیک-کان بین المللی سن دیگو (San Diego Comic-Con International) بودند.

مدتی بعد از نشستن مسافرین روی صندلی هایشان، یکی از نمایندگان نینتندو به داخل هواپیما آمد و از آن ها دعوت کرد تا یکی از مراحل بازی سوپر ماریو میکر ۲ را بازی کنند. کسانی که دعوت او را پذیرفتند وارد قرعه کشی یک دستگاه کنسول نینتندو سوییچ به همراه این بازی و یک گیفت کارت ۵۰۰ دلاری شدند.

اما موضوعی که بقیه مسافران از آن بی خبر بودند این بود که همه قرار است یک کنسول هدیه بگیرند.

«Nicholas Friedman» مسئول شبکه های اجتماعی شرکت Funimation یکی از مسافرین این پرواز بود. او می گوید:

«زمانی که برنده را اعلام کردند فکر کردیم قضیه تمام شده. اما نماینده نینتندو ناگهان در بلندگوی هواپیما گفت که همه یک دستگاه نینتندو سوییچ برنده شده اند.»

چون مخفی کردن ده ها دستگاه نینتندو سوییچ در هواپیما ممکن نبود، به مسافرین یک ووچر داده شد تا بعد از فرود هدایای خود را تحویل بگیرند. البته مسافران نینتندو سوییچ قدیمی را گرفتند و مدل جدیدتر که باتری بهتری دارد به علت عدم عرضه هدیه داده نشد. با این وجود دریافت نینتندو سوییچ آن هم به طور رایگان همراه با بازی سوپر ماریو میکر ۲ اتفاق خوبی برای مسافرین خوش شناس این هواپیما بود.

خطوط هوایی Southwest و نینتندو در حال برگزاری یک مسابقه دیگر به نام Let's Play Getaway هم هستند که به برندگان جوایز مشابهی داده می شود. به برنده خوش شانس این مسابقه ۴ دستگاه نینتندو سوییچ با بازی سوپر ماریو میکر ۲ و یک بلیط دو طرفه با سه همراه تعلق می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۳۰ تیر ۱۳۹۸

    خوب ایرلاین های ایرانی هم‌ با همکاری جی ال ایکس و برندهای داخلی هم میتونند، هم تبلیغ میشه و هم یه حرکتی رو کپی کرده اند!!!

  • Mohamadreza Mirsadeghi (Barfmusic)
    Mohamadreza Mirsadeghi (Barfmusic) | ۲۹ تیر ۱۳۹۸

    اونوقت ایرلاین های ما نوشابه خانواده میارن و لیوانی میدن به مسافرها تا صرفه جویی بشه ?

مطالب پیشنهادی