ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت 30 لایت
تکنولوژی

انتشار تصاویر منتسب به هواوی میت 30 لایت

افشاکننده چینی Wang Fenjin از طریق پروفایل خود در سایت Weibo چندین تصویر واضح منتسب به هواوی میت 30 لایت منتشر کرد. چند روز پیش هم مشخصات و یک تصویر از این میانرده روی سایت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

افشاکننده چینی Wang Fenjin از طریق پروفایل خود در سایت Weibo چندین تصویر واضح منتسب به هواوی میت 30 لایت منتشر کرد. چند روز پیش هم مشخصات و یک تصویر از این میانرده روی سایت رگولاتوری TENNA قرار گرفته بود.

تصاویر جدید روی مشخصاتی نظیر نمایشگر اینفینتی و دوربین چهارگانه که چند روز پیش منتشر شده بودند مهر تأیید می زنند. هواوی میت 30 لایت  احتمالا از نمایشگر 6.26 اینچی +full HD بهره برده و حفره ای در گوشه سمت چپ دارد که دوربین 32 مگاپیکسلی داخل آن قرار گرفته است.

پیکربندی دوربین چهارگانه میت 30 لایت شامل دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی،  2 مگاپیکسلی عمق سنج و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر می شود. پایین تر از دوربین حسگر اثر انگشت به چشم می خورد؛ این یعنی از سنسور زیر نمایشگر خبری نیست. پشت این گوشی و طراحی برجسته آن بیننده را یاد سری میت 20 می اندازد.

بر اساس گمانه زنی های فعلی هواوی میت 30 لایت از چیپست Kirin 810 که پیش از این در سری نوا 5 به کار رفته بود بهره می برد.از دیگر نکات قابل توجه این گوشی می توان به باتری 3900 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با در نظر گرفتن سایز نمایشگر چندان فوق العاده به نظر نمی رسد.

هواوی قبلاً گفته بود که بعضی از محصولاتش در بازارهای مختلف تحت عناوین متفاوت به بازار خواهند آمد. سری نوا جزو همین دسته از محصولات است؛ این سری به طور ویژه برای عرضه در بازار چین در نظر گرفته شده ولی در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد. این میانرده قرار است در چین به نام Nova 5i Pro و در دیگر بازارهای دنیا تحت نام هواوی میت 30 لایت به دست خریدار برسد.

هواوی هنوز به طور رسمی تاریخ معرفی دقیق میت 30 لایت را اعلام نکرده ولی طبق گمانه زنی ها این کمپانی قرار است Nova 5i Pro را به طور رسمی در ماه آگوست (مرداد) معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی