ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Remote Support
تکنولوژی

اپلیکیشن جدید ایردروید به نام Remote Support منتشر شد

اگر از کاربران قدیمی اندروید باشید، مطمئنا با اپلیکیشن AirDroid و امکانات بی‌نظیرش برای تبادل فایل میان گوشی و رایانه باخبر هستید. اگر به خاطر داشته باشید، تیم ایردروید سال گذشته از اپلیکیشن جدیدی به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اگر از کاربران قدیمی اندروید باشید، مطمئنا با اپلیکیشن AirDroid و امکانات بی‌نظیرش برای تبادل فایل میان گوشی و رایانه باخبر هستید. اگر به خاطر داشته باشید، تیم ایردروید سال گذشته از اپلیکیشن جدیدی به نام AirMirror رونمایی کرد که به شما اجازه می‌داد از طریق گوشی، سایر دیوایس‌های هوشمند را از راه دور کنترل کنید.

با این وجود AirMirror علیرغم مزایای فوق‌العاده‌ای که داشت با محدودیت‌هایی هم همراه بود. به عنوان مثال، دیوایسی که قصد کنترلش را داشتید حتما باید روت شده بود یا اینکه پیش از صدور دسترسی باید آن را با کابل به رایانه متصل می‌کردید.

تیم ایردروید برای از سر راه برداشتن این مشکل، اپلیکیشن جدیدی به نام Remote Support طراحی کرده که ساعاتی پیش در پلی استور گوگل منتشر شده است. ریموت ساپورت اگر چه امکان کنترل کامل دیوایس‌های هوشمند از راه دور را به شما نمی‌دهد، اما در عوض می‌گذارد تصویر دیوایس طرف مقابل را به طور زنده ببینید و در همان حال با او به چت و گفتگو مشغول شوید.

Remote Support

با این رویه، اگر دوست یا همکارتان به مشکلی خورده و نیاز به راهنمایی شما داشته باشد می‌توانید به راحتی او را برای رفع مشکل یاری کنید. ریموت ساپورت امکانات ارتباطی بسیار خوبی دارد و به غیر از مکالمه زنده، امکان راهنمایی با تاچ و سوایپ را هم به شما می‌دهد. بدین شکل که با دیدن تصاویر زنده دیوایس طرف مقابل می‌توانید در نقاط خاصی اشاره یا سوایپ کنید و بدین شکل فرد را بهتر راهنمایی نمایید.

کار با اپلیکیشن بسیار ساده است. کافیست اپ AirDroid Remote Support را روی دیوایس فردی که قصد راهنمایی‌اش را دارید، نصب کنید. سپس خودتان AirMirror را روی گوشی‌تان نصب کنید و با وارد کردن یک کد و صدور چند دسترسی اجازه دهید که ارتباط میان دو دیوایس برقرار شود. لازم به ذکر است که این ارتباط فقط تحت شرایطی برقرار می‌شود که فرد مقابل دسترسی لازم را به شما داده باشد.

مزیت ریموت ساپورت در مقایسه با رقبایی همچون Team Viewer اینجاست که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و راه‌اندازی آن ابدا کار پیچیده‌ای نیست. بنابراین برای راهنمایی افراد بزرگسال و کسانی که تسلط کافی روی دیوایس‌های هوشمند ندارند ابزار بسیار مناسبی است. اپلیکیشن ریموت ساپورت رایگان است و در حال حاضر برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس منتشر شده است.

با این وجود توجه داشته باشید که استفاده از اپلیکیشن دیگر، یعنی AirMirror کاملا رایگان نیست و صرفا بیست و چهار ساعت می‌توانید به طور تستی از آن استفاده بدون هزینه داشته باشید.

AirDroid Remote Support

AirDroid Remote Support

سازنده: SAND STUDIO LIMITED قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 41.2 / 28 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی