ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل برای حمایت از تولید مودم‌ اینترنت در داخل کشور پیشقدم شد

برای نخستین بار در ایران، ایرانسل و یک شرکت دانش بنیان، توافق کردند تا مودم‌های اینترنت در داخل کشور به تولید انبوه برسد.  عصر دیروز یکشنبه، ۳۰ تیرماه، همزمان با آخرین ساعات برگزاری نمایشگاه‌های «الکامپ ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۵

برای نخستین بار در ایران، ایرانسل و یک شرکت دانش بنیان، توافق کردند تا مودم‌های اینترنت در داخل کشور به تولید انبوه برسد. 

عصر دیروز یکشنبه، ۳۰ تیرماه، همزمان با آخرین ساعات برگزاری نمایشگاه‌های «الکامپ ۲۰۱۹» و «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»، «بیژن عباسی آرند»،  مدیرعامل ایرانسل و «محمد جابری» مدیرعامل شرکت دانش بنیان «اتصال صنعت میانه» (ESM)، برای خرید و تولید انبوه مودم‌های اینترنت به توافق رسیدند.

ایرانسل به عنوان اپراتور برتر هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در زیرشاخه «خریدار برتر تولیدات داخلی»، با هدف حمایت از تولیدات شرکت‌های تولید کننده داخلی، توافقات اولیه برای تأمین سه مدل مودم اینترنت همراه، اینترنت ثابت و مودم‌های دوگانه (ثابت و همراه) را با شرکت اتصال صنعت میانه به نتیجه رسانده است.

ایرانسل در نظر دارد تا پس از اتمام ارزیابی‌های کارشناسی‌های در دست انجام و در صورت کسب نتایج مورد انتظار، در مرحله اول 15 هزار و در مرحله بعد 50 هزار سفارش برای تولید و عرضه این مودم‌ها ثبت کند. این شرکت سعی دارد تا با شناسایی و حمایت از محصولات، ایده‌ها و خدمات شرکت‌های داخلی، سهم بازار ارائه دهندگان داخلی را در بازارهای حوزه تله‌کام افزایش دهد.

گفتنیست پیش از این هم شاهد ساخت مودم‌های ایرانی بودیم ولی هیچ‌کدام از مدل‌ها و شرکت‌های داخلی مودم‌های خود را به تولید انبوه نرسانده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Haa Med
    Haa Med | ۳۱ تیر ۱۳۹۸

    بازم جریان گوشی جی ال ایکس هست که گفتن همش تو کشور تولید میشه بعد اقرار کردن که همه ی قطعاتش از چین میاد و تو ایران فقط مونتاژ میشه. ? ?

  • herogame
    herogame | ۳۱ تیر ۱۳۹۸

    خنده داره کشوری که تکنولوژی داره توی این زمینه نه اصلا پیش بردی داره نه تخصصی داره نه حرفی برای گفتن داره صرفا 4 تا برد رو میگیرن یه قاب میندازن روش میگن ما مودم ساختیم بعدش معمولمم نیست از نظر امنیت چقدر استاندارد باشن و اصلا جاسوسی کنن شاید!!!! واقعا چیزای ساخت داخل این روزا خطرناک هستن

  • saimon
    saimon | ۳۱ تیر ۱۳۹۸

    بازم خوبه ، ی حرکت رو به جلو!!!!!
    فقط امیدواریم مسیری مثل مسیر خودرو ی داخلی رو طی نکنه.

مطالب پیشنهادی