ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیریت ایربادهای بی سیم در اندروید ساده‌تر می‌شود

گوگل به زودی آپدیت جدیدی برای قابلیت Fast Pair اندروید منتشر می‌کند که پشتیبانی این سیستم عامل را از ایرباد های بی سیم واقعی بهبود می‌بخشد. گوگل در وبسایت Android Developers روی اهمیت پشتیبانی از ایربادهای ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۵

گوگل به زودی آپدیت جدیدی برای قابلیت Fast Pair اندروید منتشر می‌کند که پشتیبانی این سیستم عامل را از ایرباد های بی سیم واقعی بهبود می‌بخشد.

گوگل در وبسایت Android Developers روی اهمیت پشتیبانی از ایربادهای بی سیم واقعی تاکید کرد. این محصولات از سال 2016 و با عرضه ایرپاد اپل محبوبیت زیادی به دست آوردند و به همین خاطر گوگل تمرکز خود را روی بهبود و توسعه قابلیت‌های اندروید برای آن‌ها قرار داده است.

یکی از دیگر از قابلیت‌هایی که برای ایربادها به اندروید می‌آید، نمایش میزان شارژ باتری خود ایرباد و کیس شارژ آن است. این قابلیت برای پایش مقدار شارژ این گجت‌ها بسیار کاربردی خواهد بود.

ایرباد

قابلیت دیگری که قرار است برای Fast Pair ارائه شود سازگاری با اپ و وبسایت Find My Device است که به کاربران اجازه می‌دهد در صورت گم کردن ایربادشان راحتتر آن را پیدا کنند.در واقع با این قابلیت کاربر می‌تواند موقعیت و زمان آخرین استفاده از ایرباد را مشاهده کرده و در صورت قرار داشتن در محدوده دسترسی، با به صدا در آوردن ایربادها پیدا کردن آن را آسانتر کند.

با انتشار اندروید Q، صفحه مشخصات ایربادهای بی سیم و سایر دیوایس‌های Fast Pair جزئیات بیشتری را به کاربر نمایش خواهند داد که شامل لینک‌هایی به Find My Device و تنظیمات Google Assistant هم می‌شود.

گوگل همچنین لیست ایربادهایی که می‌توانند از قابلیت Fast Pair استفاده کنند را گسترش و انتخاب‌های بیشتری در اختیار کاربران اندروید قرار داده است تا علاوه بر ایرپاد اپل، محصولات متنوع دیگری هم با این قابلیت سازگاری داشته باشند.

قابلیت Fast Pair از بلوتوث کم مصرف و مکان یابی گوشی استفاده می‌کند تا دستگاه‌های اطراف را پیدا کرده و با لمس اعلان روی صفحه، ایرباد به اسمارت فون اندرویدی متصل می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی