ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپ کیو در آپ و سوپر اپلیکیشن اسنپ قرار گرفت

اپلیکیشن اسنپ کیو که اپلیکیشن بازیِ و سرگرمی مجموعه اسنپ است، در اپلیکیشن آسان پرداخت (آپ) قرار گرفت. همچنین در راستای همکاری بیش‌تر اپلیکیشن‌های گروه اسنپ با یکدیگر، این اپلیکیشن سرگرمی در «سوپراَپ» اسنپ نیز ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۷

اپلیکیشن اسنپ کیو که اپلیکیشن بازیِ و سرگرمی مجموعه اسنپ است، در اپلیکیشن آسان پرداخت (آپ) قرار گرفت. همچنین در راستای همکاری بیش‌تر اپلیکیشن‌های گروه اسنپ با یکدیگر، این اپلیکیشن سرگرمی در «سوپراَپ» اسنپ نیز که به تازگی منتشر شده و قرار دارد.

همانطور که روز گذشته روابط عمومی اسنپ‌کیو در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرده بود، این اپلیکیشن قصد دارد روی حوزه بازی‌های آنلاین تمرکز کند، امروز اسنپ‌کیو در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که بازی‌های جدیدی روی پلتفرم خود قرار داده است:

«کاربران اسنپ‌کیو از این به بعد می‌توانند بازی‌هایی همچون فروت نینجا، تتریس، اتوموبیلرانی، باکس تاوِر، فلپی برد و بسیاری بازی معروف دیگر را در این اپلیکشن بازی کنند. گفتنی است که این بازی‌ها هم مثل مسابقات دیگر اسنپ کیو جایزه دارند.»

به این ترتیب برای بازی در این مسابقه آنلاین علاوه بر اپلیکیشن‌ اسنپ کیو می‌توان از اپلیکیشن‌های آپ و اسنپ نیز استفاده کرد.

روابط عمومی اسنپ کیو به دیجیاتو در این باره گفته بود که تغییرات در بازی‌ها و اجرای یک شیوه جدید بازی آنلاین در راه است. روابط عمومی اسنپ کیو تاکید می‌کند که این پلتفرم می‌خواهد رویه جدیدی را به روش‌های قدیمی خود اضافه کند:

«اسنپ کیو در حال حاضر در سوپراپلیکیشن‌های اسنپ و آپ هم قرار دارد و قصد دارد تا در این سرویس‌ها، بازی‌های جدید و جوایز جدیدی را تعریف کند. در این اپلیکیشن‌ها می‌خواهیم بیشتر سمت و سوی بازی‌های آنلاینی نظیر Tetris و چند بازی ابداعی دیگر برویم که روش بازی کردنشان کاملا فرق دارد و شباهتی به برنامه‌های ویدئویی زنده با مجری نخواهد داشت.»

مسابقات نظیر اسنپ کیو برای مدتی مدل‌های مشابه زیادی پیدا کرد و حتی صدا و سیما نیز به ساخت برنامه‌هایی این‌چنینی روی آورد اما باید گفت که هیچ‌یک از مدل‌های مشابه و یا برنامه‌های تلویزیونی نتوانستند آنطور که باید مخاطب را جذب کنند. به نظر می‌رسد تغییر رویه اسنپ کیو و تمرکز آن روی بازی‌های آنلاین و مسابقات رقابتی برخط نیز در همین راستا بوده و باید دید که استقبال مخاطبین از این موضوع چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی