ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهم 48 درصدی آیفون XR از بازار آمریکا

آمارها نشان می دهند آیفون XR موفق شده در سه ماه منتهی به ماه ژوئن 2019 نزدیک به نیمی از فروش آیفون ها را به خود اختصاص دهد. این آمار نشان می دهد قیمت، فاکتور ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

آمارها نشان می دهند آیفون XR موفق شده در سه ماه منتهی به ماه ژوئن 2019 نزدیک به نیمی از فروش آیفون ها را به خود اختصاص دهد. این آمار نشان می دهد قیمت، فاکتور مهمی برای خریداران حین انتخاب مدل گوشی است.

به گزارش مؤسسه «CIRP» از سال 2015 و عرضه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، این بیشترین سهم کسب شده از بازار است که توسط آیفون XR کسب شده است. میزان سهم آیفون XR از بازار از مجموع سهم آیفون X و آیفون 8 در سه ماهه دوم سال 2018 نیز فراتر رفته. آیفون XR در سه ماهه پایانی سال 2018 نیز پرفروش ترین گوشی اپل لقب گرفت.

آیفون 5G

سهم فروش آیفون ها که شامل آیفون XS و آیفون XS Max می شود، 67 درصد در سه ماهه سوم 2019 است. آیفون 7 و 7 پلاس که 3 سال از عمرشان می گذرد نیز سهم قابل توجهی از فروش دارند (آیفون 8 و آیفون 8 پلاس سال 2017 از این دو محصول پیشی گرفتند.)

مؤسسه CIRP در ادامه مدعی شده 35 درصد از دارندگان آیفون عضو سرویس Apple Music بوده و 48 درصد از خریداران هم از اشتراک پولی سرویس ذخیره سازی iCloud استفاده می کنند. از درصد مشترکین سرویس Apple News اطلاعاتی در دست نیست ولی 15 درصد از آیفون داران مشترک Apple News هستند.

«مایک لِوین» یکی از بنیانگذاران CIRP می گوید:

«میزان موفقیت در جذب کاربر برای سرویس ها به رقیبان و میزان برتری اپل در رقابت بستگی دارد. با وجود کنار گذاشتن iTunes و معرفی اپل موزیک توسط این شرکت، سهم 35 درصدی این سرویس از بازار سرویس های موسیقی، آن را در تعقیب رقبایی چون اسپاتیفای و پاندورا قرار می دهد.»

هنوز 2 ماه تا سپتامبر و رونمایی از آیفون های 2019 که احتمالاً آیفون 11 نام خواهند گرفت، باقی مانده و با اینکه گفته می شود 3D Touch حذف خواهد شد، اما قرار است جانشینان آیفون XS و XS Max دوربین سه گانه، و جانشین مدل XR هم دوربین دوگانه داشته باشند. همچنین احتمال دارد جانشین XR را در رنگ ها بیشتری هم ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FromEarth
    FromEarth | ۱ مرداد ۱۳۹۸

    من چند ماهی هم از سرویس اپل موزیک هم اسپاتیفای استفاده کردم. انصافا توی آیفون، اپل موزیک خیلی لذت بخش تره.

مطالب پیشنهادی