ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 10
تکنولوژی

رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت 10 احتمالاً از نوت 9 کمتر است

شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد در اقدامی عجیب رزولوشن گلکسی نوت 10 را در مقایسه با گلکسی نوت 9 کم کند. با نزدیک تر شدن به بامداد 17 مرداد و رویداد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد در اقدامی عجیب رزولوشن گلکسی نوت 10 را در مقایسه با گلکسی نوت 9 کم کند.

با نزدیک تر شدن به بامداد 17 مرداد و رویداد سامسونگ برای رونمایی از گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس، هر روز جزییات جدیدی از این دو گوشی فاش می شوند. حالا منبع جدیدی مدعی شده سامسونگ قصد دارد در اقدامی دور از انتظار رزولوشن گلکسی نوت 10 را کاهش داده و به جای نمایشگر +QHD (با رزولوشن 1440x2960) از نمایشگر +FHD در این گوشی استفاده کند.

شارژ سریع گلکسی نوت 10

طبق شایعات موجود، گلکسی نوت 10 صفحه نمایشی به ابعاد 6.3 اینچ داشته و وزن آن 168 گرم است. باتری ظرفیتی 3500 میلی آمپر ساعتی دارد و در رنگ قرمز هم عرضه خواهد شد. گلکسی نوت 10 پلاس نیز از نمایشگر 6.8 اینچی +QHD بهره مند بوده و دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و وزن 198 گرم است.

گلکسی نوت 10 پلاس در مدل پایه با حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایتی به بازار خواهد آمد. تفاوت بعدی آن با گلکسی نوت 10 داشتن سنسور زمان پرواز (ToF) در پشت بدنه در کنار دوربین سه گانه است. گلکسی نوت 10 پلاس در رنگ های سفید، مشکی، نقره ای عرضه خواهد شد.

قلم S-Pen در هر دو فبلت جدید سامسونگ از جسچرهای بدون لمس پشتیبانی کرده و برای انجام کارهایی مثل تغییر عکس در گالری به کار می رود. هنگام نوت برداری نیز صدایی همانند ماژیک هایلایت ایجاد می کند.

دوربین جلویی گلکسی نوت 10 دارای Night Mode است و Live Focus نیز برای فیلمبرداری در دسترس خواهد بود. همچنین کاربر می تواند به کمک قابلیت بزرگنمایی صدا با زوم کردن در قسمت دلخواه روی تصویر صدای آن بخش را قوی تر و شفاف تر دریافت کند.

همانطور که قبلاً شایعه شده بود گلکسی نوت 10 از شارژ سریع 25 واتی و گلکسی نوت 10 پلاس هم از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. البته شارژر همراه گوشی قادر به تولید این خروجی نیست و برای رسیدن به ظرفیت های گفته شده باید شارژر دیگری خرید. دکمه فعال کردن دستیار هوشمند سامسونگ (Bixby) از گوشی حذف شده و برای فعال کردن آن باید از دکمه پاور استفاده کرد.

در گزارش اخیر آمده که اطلاعات فوق از یک منبع «بسیار مطمئن» درز کرده اند ولی با این حال نمی توان چشم بسته آن ها را قبول کرد. تقریباً دو هفته دیگر خواهیم فهمید این اطلاعات درست هستند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali_star
    ali_star | ۲ مرداد ۱۳۹۸

    اگه واقعا اینطور باشه از لحاظ باتری و رزولوشن صفحه نمایش ضعیفه و از رقباش عقبه

مطالب پیشنهادی