ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خانواده آیفون 11 با درگاه لایتنینگ و دوربین سلفی پیشرفته معرفی می شوند

برخلاف انتظارات قبلی، امسال هم خبری از درگاه USB-C در آیفون نیست و افرادی که خانواده آیفون 11 را از نزدیک دیده اند می گویند هر سه مدل دارای پورت لایتنینگ خواهند بود. همچنین سیستم ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

برخلاف انتظارات قبلی، امسال هم خبری از درگاه USB-C در آیفون نیست و افرادی که خانواده آیفون 11 را از نزدیک دیده اند می گویند هر سه مدل دارای پورت لایتنینگ خواهند بود. همچنین سیستم بازخورد لرزشی این گوشی که به Taptic Engine معروف است و دوربین سلفی نیز بهبود یافته است.

آیفون های امسال با کدهای D42 و D43 و N104 به ترتیب جایگزین آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR خواهند شد. جانشینان آیفون XS و آیفون XS Max نمایشگر 3x OLED Retina و جانشین آیفون XR صفحه نمایش 2x Liquid Retina خواهند داشت. هر سه مدل آیفون رزولوشن مشابهی همانند نسل فعلی آیفون ها دارند.

آیفون 11 از سیستم Taptic Engine جدیدی با کد رمز leap haptics برخوردار است. هنوز مشخص نشده این موتور چه وظایفی بر عهده دارد ولی امکان دارد برای بهبود بازخوردهای لمسی (Haptic Touch) به کار رود؛ چون احتمالاً فناوری 3D Touch از آیفون های امسال حذف خواهد شد.

اپل از زمان به کارگیری 3D Touch در آیفون 6s از این فناوری در هیچ یک از آیپدها استفاده نکرده است. البته فناوری Haptic Touch که با سیستم عامل iOS 13 خواهد آمد، جای این فناوری را در تمامی دیوایس های اپل از جمله آیپد و آیپاد تاچ خواهد گرفت. کمبود 3D Touch با توجه به اصلاحاتی که در iOS 13 و سخت افزار دیوایس های امسال کوپرتینویی ها انجام شده، محسوس نخواهد بود.

به کمک دوربین جلو می توان در ۱۲۰ فریم بر ثانیه در حالت اسلوموشن فیلمبرداری کرد.

همانطور که در طرح های اولیه آیفون 11 دیدیم، مدل هایی که جانشین آیفون XS می شوند دارای دوربین سه گانه در پشت بدنه با پیکربندی مربعی شکل هستند. منابع گزارش کرده اند که ظاهر دوربین شباهت زیادی به تصاویری که قبلاً منتشر شده بودند دارد. وظیفه این دوربین ثبت تصاویر فوق عریض است. این دوربین ویژگی Smart Frame داشته و محیط اطراف فریم را ثبت می کند. سپس کاربر می تواند فریم و منظره را به طور دلخواه ویرایش کند. دوربین جلو آیفون 11 نیز به روز رسانی شده و می توان بوسیله آن در حالت اسلوموشن در 120 فریم در ثانیه فیلمبرداری کرد.

هنوز دو ماه تا عرضه این گوشی فرصت باقی است، بنابراین باید در هفته های آینده منتظر شنیدن اخبار جدید از این گوشی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FromEarth
    FromEarth | ۲ مرداد ۱۳۹۸

    با اینکه خودم آیفون دارم، اما واقعا اونقدر گوشی های اپل دچار درجا و پسرفت شده، کاملا زده شدم. اون از طراحی جلو صفحه نمایش که شبیه شاخ غول شد. باز دم باقی شرکتا گرم خییییلی بهتر درآوردن بریدگی رو. اینم از طراحی دوربین پشتش که انگار به یه بچه تازه به سن بلوغ رسیده دادی طراحیش کنه!

  • عزراییل
    عزراییل | ۲ مرداد ۱۳۹۸

    طراحی پشتش مخصوصا دوربینش خیلی افتضاحه

مطالب پیشنهادی