ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بی ام و دومین تصویر از مدل تمام الکتریکی iNext را منتشر کرد

بی ام و در ادامه حرکت به سمت خودروهای تمام الکتریکی تصویری از فرمان یکی از این دسته از محصولات خود با نام iNext را منتشر کرده است که ظاهر چند ضلعی دارد. طبق اعلام ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

بی ام و در ادامه حرکت به سمت خودروهای تمام الکتریکی تصویری از فرمان یکی از این دسته از محصولات خود با نام iNext را منتشر کرده است که ظاهر چند ضلعی دارد. طبق اعلام شرکت بی ام و iNext اولین محصولی خواهد بود که راننده به تنهایی نقش کنترل کننده آن را بازی نمی کند و امکان تغییر حالت به رانندگی خودکار بسیار پیشرفته را داراست.

این دومین تصویریست که از این محصول منتشر شده است. پیش از این بی ام و تصویری از صفحه نمایش خمیده آن منتشر کرده بود. فرمان این خودرو با الهام از فرمان مدل های مسابقه ای شرکت بی ام ساخته شده و بخش بالا و پایین آن به صورت صاف طراحی شده است. این گونه طراحی با هدف تشخیص راحت تر زاویه فرمان به نسبت فرمان های گرد و معمولی صورت می گیرد. در واقع در لحظه ای که راننده دوباره کنترل خودرو را در دست می گیرد فرمان دقیقا در همان زاویه ای که در حال ادامه مسیر است قرار می گیرد.

iNext

این فرمان با صفحه نمایش خمیده بخشی از طراحی کاملا متفاوت سری iNext بی ام و خواهد بود که به احتمال بسیار زیاد از سال 2021 بر روی خط تولید بی ام و قرار خواهد گرفت.

iNext رقیب آئودی E-tron و مرسدس بنز EQC خواهد بود و ابعادی مشابه با یک بی ام و X5 خواهد داشت. شاسی بلند های شرکت بی ام و بر پایه یک پلت فرم که قابلیت استفاده در خودروهای احتراق داخلی، هیبریدی و تمام الکتریکی را دارند ساخته خواهند شد.

پیش از این بی ام و با رونمایی از کانسپت جدید M1 به عنوان یک سوپرخودرو کاملا الکتریکی جنجالی ظاهر شد که انتقادهای فراوانی نیز به طراحی ظاهری آن صورت گرفت. پس از این بود که مدیرعامل شرکت بی ام و از سمت خود کنار رفت و به نظر می رسد نسل جدید محصولات iNext می تواند به پاشنه آشیل شرکت بی ام و تبدیل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی