ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر بند 5
تکنولوژی

دستبند سلامتی آنر بند 5 معرفی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4

علاوه بر موبایل های آنر 9 و آنر 9X، این کمپانی از جدیدترین مچ بند هوشمند خود به نام آنر بند 5 نیز رونمایی کرده است. نسخه استاندارد این مچ بند 28 دلار و نسخه ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

علاوه بر موبایل های آنر 9 و آنر 9X، این کمپانی از جدیدترین مچ بند هوشمند خود به نام آنر بند 5 نیز رونمایی کرده است. نسخه استاندارد این مچ بند 28 دلار و نسخه مجهز به چیپ NFC آن نیز 32 دلار قیمت دارد.

طراحی این نسخه با مدل قبلی تفاوت زیادی ندارد و ویژگی هایی مانند صفحه نمایش رنگی و دکمه مجازی زیر آن، اینجا هم وجود دارند. البته مدل جدید به یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن 120 در 240 پیکسل با شیشه 2.5D مجهز شده است. مچ بند آنر بند 5 قادر است متن پیام های کوتاه، وی چت و QQ را نمایش دهد. باتری صد میلی آمپر ساعتی آن نیز طبق اعلام سازنده تا دو هفته دوام خواهد داشت.

آنر بند 5

آنر بند 5 به سنسور سنجش غلظت اکسیژن در خون نیز مجهز شده است

آنر بند 5 مانند گذشته به یک حسگر ضربان قلب اپتیکال نیز مجهز شده که از سنسور TruSeen 3.5 استفاده می کند و از مدل قبلی که به نسل سوم این حسگر مجهز شده بود اندکی جدیدتر است. از دیگر امکانات آن نیز می توان به اضافه شدن یک سنسور SpO2 (غلظت اکسیژن در خون) اشاره کرد. این سنسور که در مچ بندهایی با قیمت بیشتر هم به آسانی یافت نمی شود، می تواند برای افراد ماجراجو مانند صخره نوردان یا افرادی که از بیماری های خاص مانند هیپوکسی رنج می برند کارآمد باشد.

آنر بند 5

مچ بند آنر بند 5 تا 50 متر نیز ضدآب است و قادر به شناسایی 10 نوع ورزش مختلف، از جمله حرکات شنا است. یکی از قابلیت هایی که در نسل قبل حضور نداشت و اضافه شدنش به این مدل می توانست خوشحال کننده باشد GPS است که البته می توانست تاثیر چشم گیری روی عمر باتری داشته باشد. بسیاری آنر بند را رقیبی مستقیم برای مچ بند های می بند شیائومی می دانند که از سخت افزار و قیمتی مشابه بهره می برند.

آنر بند 5

مدل استاندارد این مچ بند از امروز در چین در دسترس است و مدل مجهز به NFC نیز از 5 روز دیگر عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pishro
    pishro | ۳ مرداد ۱۳۹۸

    دیجیاتو مقایسه ویدئوی بذار

  • MATELF
    MATELF | ۲ مرداد ۱۳۹۸

    بی زحمت یه مقایسه بزارید با mi band 4

  • kiarash0
    kiarash0 | ۲ مرداد ۱۳۹۸

    بلوتوث این بند چه نسخه ایه؟
    سنسور ۶ محوره هم داره؟

مطالب پیشنهادی