ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درآمدهای هواوی
تکنولوژی

رشد ۳۰ درصدی درآمدهای هواوی در نیمه نخست امسال با وجود تحریم های آمریکا

طبق گزارشی که صبح امروز بلومبرگ منتشر کرد با وجود ممنوعیت صادرات قطعه از آمریکا به چین، درآمدهای هواوی در نیمه نخست سال مالی جاری رشدی ۳۰ درصدی را تجربه کرد که این نیز مرهون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

طبق گزارشی که صبح امروز بلومبرگ منتشر کرد با وجود ممنوعیت صادرات قطعه از آمریکا به چین، درآمدهای هواوی در نیمه نخست سال مالی جاری رشدی ۳۰ درصدی را تجربه کرد که این نیز مرهون تلاش های این شرکت برای تامین قطعات کلیدی مورد نیازش و حفظ فرایندهای تولیدی آن است.

همانطور که در خبرها خوانده اید ایالات متحده آمریکا با اشاره به برخی مسائل امنیتی در سطح ملی، هواوی را در فهرست سیاه خود قرار داد و تامین کنندگانش را از فروش قطعه به بزرگترین شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی دنیا و دومین تولید کننده گوشی در سطح جهانی منع کرد.

در گزارش بلومبرگ که به نقل از منابع مطلع در هواوی تهیه گردیده، اشاره شده رشد ۳۰ درصدی درآمدهای هواوی در نیمه نخست سال مالی جاری در مقایسه با رقم ۳۹ درصدی اعلام شده برای سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ کمی پایین تر است اما در مقایسه با آمار و ارقام مشابه سال قبل افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

بلومبرگ همچنین خاطرنشان کرده که هواوی با عقد قراردادهای مختلف در سراسر دنیا برای راه اندازی شبکه ارتباطی نسل پنجم توانسته درآمدهای خود را به شکلی تهاجمی افزایش دهد.

درآمدهای هواوی

گفته میشود این شرکت به آن دسته از کارکنان خود که توانسته اند با وجود محدودیت های آمریکا باعث رشد درآمدهایش شوند مبالغی را هم بابت پاداش پرداخت کرده است.
همانطور که پیشتر در خبرها خواندید ماه گذشته هواوی پیش بینی های خود برای درآمدهایش در سال مالی جاری را به خاطر تحریم های آمریکا پایین آورد و رن ژنگفی هم در همین رابطه اعلام کرد ضربه ای که از آمریکا خورده به مراتب سخت تر از سطح انتظاراتش بوده است. این شرکت همواره اتهامات آمریکا مبنی بر کار گذاشتن درب پشتی در محصولاتش و همکاری با نظام حاکم بر چین را رد کرده است؛ با این وجود اما چندی پیش اسنادی مبنی بر همکاری برخی کارکنان آن با ارتش چین منتشر شد که تردیدها در این باره را بیشتر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی