ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 10
تکنولوژی

انتشار جزئیاتی از گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ؛ احتمال دوربین با دیافراگم سه‌گانه

جزئیات احتمالی جدیدی از گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ پیش از رونمایی رسمی منتشر شده که به مواردی از جمله اولین گوشی با دوربین مجهز به دیافراگم سه گانه اشاره می کند. یکی از جذاب ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

جزئیات احتمالی جدیدی از گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ پیش از رونمایی رسمی منتشر شده که به مواردی از جمله اولین گوشی با دوربین مجهز به دیافراگم سه گانه اشاره می کند.

یکی از جذاب ترین بخش های گلکسی نوت 10 مربوط به نمایشگر آن خواهد بود. گلکسی نوت 10 پلاس به نمایشگر 6.8 اینچی مجهز می شود که در مقایسه با گلکسی نوت 9 بزرگتر است اما به لطف حاشیه های نمایشگر کمتر، ابعاد این گوشی با نوت 9 مشابه خواهد بود.

گلکسی نوت 10 پلاس

در خبرها همچنین اشاره شده که گلکسی نوت 10 پلاس به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با پیکسل های دوگانه و دیافراگم f2.2 مجهز خواهد شد. به ادعای وبسایت WinFuture دوربین اصلی گلکسی نوت 10 پلاس از حسگری 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که اولین با گشودگی دیافراگم متغیر سه گانه (f1.8 ،f.1.5  و f2.4) است. در کنار این دوربین حسگر 16 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم دو برابری جای گرفته. علاوه بر این، مدل پلاس به یک حسگر 3 بعدی ToF مجهز می شود که البته در مدل معمولی نوت 10 خبری از آن نیست.

درباره مشخصات اجزای داخلی گوشی اختلاف نظرهایی در مورد چیپست اسنپدراگون وجود دارد اما تقریباً همه موافق هستند که هر دو مدل با چیپست اگزینوس 9825 (احتمالاً طبق روال معمول در برخی از بازارها) روانه بازار خواهند شد. گلکسی نوت 10 پلاس احتمالاً از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی بهره می برد اما نوت 10 از این کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند. در مورد رم به 12 گیگابایت برای مدل پلاس و 8 گیگابایت برای مدل کوچکتر اشاره شده است.

گلکسی نوت 10 پلاس

بر خلاف برخی پتنت ها و شایعات قبلی، قلم گلکسی نوت 10 پلاس فاقد دوربین خواهد بود. اما از ژست های حرکتی قلم روی گوشی گفته شده که با اجرای آنها می توان برخی کارهای نامشخص را انجام داد.

علاوه بر این با توجه به رندرها به نظر می رسد گلکسی نوت 10 پلاس فاقد کلید بیکسبی است و شاید سامسونگ در تلاش است از اصرار به استفاده از دستیار هوشمند خود دست بردارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی