ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر مجیک بوک پرو
تکنولوژی

لپتاپ آنر مجیک بوک پرو معرفی شد؛ مشابه مک بوک پرو با ابعاد متفاوت نمایشگر

آنر از لپتاپ آنر مجیک بوک پرو با نمایشگر 16.1 اینچی رونمایی کرده که از پردازنده 4 هسته ای اینتل و کارت گرافیک مستقل انویدیا بهره می برد. با پیشرفت فناوری نمایشگرها تولید به صرفه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۸

آنر از لپتاپ آنر مجیک بوک پرو با نمایشگر 16.1 اینچی رونمایی کرده که از پردازنده 4 هسته ای اینتل و کارت گرافیک مستقل انویدیا بهره می برد.

با پیشرفت فناوری نمایشگرها تولید به صرفه آنها در ابعاد غیر معمول امکان پذیر شده و بسیاری از شرکت ها از نمایشگرهای با ابعاد خاص برای متفاوت کردن محصولات خود بهره می برند. آنر هم تصمیم گرفته با نمایشگر 16.1 اینچی محصولی متفاوت را روانه بازار کند.

آنر مجیک بوک پرو

لپتاپ جدید آنر با قطر 16.9 میلی متر و به لطف حاشیه های باریک نمایشگر ابعاد نسبتاً جمع و جوری دارد و تنها 1.7 کیلوگرم است. شاسی هم از جنس آلومینیوم است و ظاهری شبیه به مک بوک پرو اپل دارد.

پردازنده Core i5 یا Core i7 چهار هسته ای از سری ویسکی لیک به محصول جدید آنر قدرت می دهد. کارت گرافیک هم انویدیا جی فورس MX250 است که به 2 گیگابایت رم GDDR5 مجهز شده است. آنر برای این که از کارکرد مطمئن دستگاه اطمینان داشته باشد، مجیک بوک پرو را به سیستم کولینگ با دو لوله دفع حرارت و دو فن مجهز کرده است. برای رم می توانید بین دو مدل 8 یا 16 گیگابایت انتخاب کنید و حافظه داخلی هم بین 512 گیگابایت یا یک ترابایت از نوع SSD قابل انتخاب است.

آنر مجیک بوک پرو

وب کم بیرون جهنده، مشابه برخی محصولات هواوی بین کلیدهای کیبورد (بین F6 و F7) قرار گرفته. آنر مجیک بوک پرو همچنین از یک درگاه USB 3.1 Type-C، سه درگاه USB 3.0 Type-A، یک درگاه HDMI و یک درگاه 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد.

باتری ظرفیتی 56 وات ساعتی دارد که مشابه با ظرفیتی است که معمولاً در لپتاپ های 13.3 اینچی شاهد هستیم. به همین دلیل به نظر می رسد آنر ابعاد و وزن را نسبت به ظرفیت باتری در اولویت قرار داده است.

آنر مجیک بوک پرو

آنر مجیک بوک پرو با قیمت پایه معادل با 710 دلار به زودی در بازار چین به فروش می رسد. هنوز مشخص نیست که پای این محصول به کشورهای دیگر هم باز می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فرد
    فرد | ۴ مرداد ۱۳۹۸

    آقای باقر زاده ممنون ازپوشش اخبار عالی تکنولوژی ??

    • علی باقرزاده
      علی باقرزاده | ۴ مرداد ۱۳۹۸

      خواهش می کنم. ممنون از شما که با دیجیاتو همراه هستید.

مطالب پیشنهادی