ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ: مشکلات گلکسی فولد رفع شده و شهریورماه به بازار می آید

روز گذشته سامسونگ اعلام کرد که مشکلات گلکسی فولد را برطرف کرده و احتمالا از شهریور ماه آن را وارد بازار می کند؛ به این ترتیب گوشی تاشو سامسونگ شانس دیگری پیدا می کند تا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

روز گذشته سامسونگ اعلام کرد که مشکلات گلکسی فولد را برطرف کرده و احتمالا از شهریور ماه آن را وارد بازار می کند؛ به این ترتیب گوشی تاشو سامسونگ شانس دیگری پیدا می کند تا آینده اسمارت فون ها را پیش رویمان قرار دهد.

در ابتدا قرار بود که سامسونگ گلکسی فولد را در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه عرضه کند اما بعد از آنکه چند روزنامه نگار از وجود مشکلات فیزیکی در سخت افزار این گوشی خبر دادند سامسونگ نیز مجبور شد کلیه مدل های گلکسی فولد را جمع آوری کند و عرضه آن را به تعویق بیاندازد. دی جی کو مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سامسونگ نیز به دنبال بروز این مشکلات آن را «شرم آور» خواند.

گلکسی فولد

حالا بعد از گذشت قریب به سه ماه، این شرکت اعلام کرده که گلکسی فولد را برای عرضه مجدد در سپتامبر آماده کرده است و بهبودهایی را هم در طراحی اش ایجاد کرده است. از جمله این بهبودها میتوان به بیشتر شدن مساحت لایه محافظتی نمایشگر و کشیده شدن آن به آنسوی حاشیه ها اشاره کرد تا کاربر آگاه شود که نباید آن را از بدنه دستگاه جدا کند. این شرکت همچنین محکم کاری هایی را هم برای حفاظت هرچه بهتر از بخش های بیرونی نمایشگر در نظر گرفته ضمن آنکه لولای دستگاه را هم تقویت نموده است.

سامسونگ تدابیری را هم برای حفاظت از بخش بیرونی نمایشگر گلکسی فولد اتخاذ کرده است

سامسونگ از این بازه زمانی سه ماهه همچنین برای ارزیابی تمام و کمال طراحی گلکسی فولد بهره جسته  و با انجام تست های مختلف تغییرات اعمال شده روی دستگاه را ارزیابی کرده است.

همانطور که قبلا در خبرها خواندید برخی نقدنویسان به اشتباه آنچه را که تصور می کردند محافظ صفحه نمایش است از بدنه گلکسی فولد جدا کردند در حالی که بعدها مشخص شد آن لایه بخشی ضروری برای حفاظت از نمایشگر دستگاه است. علاوه بر این یک شکاف ۷ میلیمتری نیز در حاشیه نمایشگر گوشی قرار داشت که امکان نفوذ ذرات گرد و غبار به زیر نمایشگر و وارد آمدن آسیب به آن را میسر می کرد. برخی نقدنویسان اعلام کردند به خاطر وجود همین شکاف پس از اندک زمانی دستگاه های در اختیارشان کاملا غیرقابل استفاده بودند.

اکنون اما کلیه این مشکلات رفع شده اند و آنطور که سامسونگ در بیانیه خبری اخیر خود آورده گلکسی فولد آماده استفاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی