ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جان مک آفی
کسب و کار

بازداشت و آزادی جان مک آفی در جمهوری دومینیکین

جان مک آفی عکس هایی از دوران حبس خود را پس از آزادی روز چهارشنبه اش از زندان جمهوری دومینیکن منتشر کرد. او که به خاطر ورود غیرقانونی با قایق تفریحی اش به این کشور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

جان مک آفی عکس هایی از دوران حبس خود را پس از آزادی روز چهارشنبه اش از زندان جمهوری دومینیکن منتشر کرد. او که به خاطر ورود غیرقانونی با قایق تفریحی اش به این کشور و حمل چندین قبضه سلاح کالیبر بالا و مهمات دستگیر شده بود روز چهارشنبه همین هفته بعد از چهار روز بازداشت آزاد شد.

مک آفی که از سال ۲۰۱۲ میلادی به اتهام ارتکاب به قتل همسایه اش در بلیز تحت تعقیب پلیس آمریکا قرار دارد پیشتر خبر حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا را اعلام کرده بود و از یک کیف پول مجازی «غیرقابل هک» نیز رونمایی به عمل آورد.

چند روز بعد از دستگیری روز چهارشنبه، مک آفی عکس هایی از خود را حین آزادی اش از بازداشتگاه منتشر کرد و به مخاطبانش در توییتر خبر داد که آزاد شده و در بازداشتگاه با او خوب رفتار شده است.

مک آفی

او علت دستگیری اش در جمهوری دومینیکن را پر نکردن فرم های مالیاتی اعلام کرد و مدعی شد که اتهامات مطرح شده علیه او پروپاگاندایی است که دولت آمریکا برای ساکت کردنش به راه انداخته است. در ۱۹ جولای نیز او اعلام کرد که سازمان جاسوسی امریکا به دنبالش است و به همین خاطر برای چند روزی از نظرها پنهان می شود.

مدیر برنامه های مک آفی هم بعد از دستگیری روز چهارشنبه او چنین گفت:

جان اطلاعات سری زیادی را در اختیار برخی افراد از سراسر دنیا قرار داده است. من نه هویت آنها را میدانم و نه از محل شان با خبرم. اگر جان گم شود آنها این اطلاعات را فاش خواهند کرد.

جان مک آفی

مک آفی بنیانگذار شرکت سازنده آنتی ویروس مک آفی که سهام خود را در این شرکت را به فروش رسانده مدتی است که تصور می کند برخی افراد قصد دستگیری وی و آسیب رساندن به او را دارند. او که تاکنون چندین مرتبه در بیمارستان بستری شده مدعیست که از سوء قصدهای مختلف جان سالم به در برده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی