ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی نوا 5i Pro با دوربین اصلی چهارگانه معرفی شد

هواوی صبح امروز میزبان رویدادی در چین بود تا از تازه ترین تلفن هوشمند خود به نام نوا 5i Pro رونمایی کند. این گوشی که در واقع نسخه بهبود یافته ای از نوا 5i محسوب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۷

هواوی صبح امروز میزبان رویدادی در چین بود تا از تازه ترین تلفن هوشمند خود به نام نوا 5i Pro رونمایی کند. این گوشی که در واقع نسخه بهبود یافته ای از نوا 5i محسوب می شود به چیپست ۷ نانومتری کایرین ۸۱۰ مجهز شده و نمایشگر حفره دار نوا 5i را به ارث برده است. اما یکی دیگر از امکانات قابل توجه این گوشی دوربین اصلی چهارگانه آن است که در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد آن ارائه خواهیم داد.

هواوی نوا 5i Pro به پنل های شیشه ای در پشت و روی بدنه مجهز شده است که با کمک یک فریم فلزی در جایشان ثابت شده اند. این گوشی ۱۷۸ گرمی دارای نمایشگری ۶.۲۶ اینچی با رزلوشن فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی) و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ است که به خاطر دارا بودن گواهی TUV Rheinland از چشمان کاربر در برابر پرتوهای آبی مضر محافظت می کند.

هواوی نوا 5i Pro

چیپست کایرین ۸۱۰ مورد استفاده در این گوشی به یک پردازنده ۲.۲۷ هرتزی هشت هسته ای مجهز شده و ۶ یا ۸ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است که به ترتیب ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند. هواوی نوا 5i Pro همچنین دارای یک درگاه هیبریدی سیم کارت است که به لطف آن می توان ظرفیت ذخیره سازی اش را افزایش داد.

تازه ترین گوشی هوشمند هواوی از اندروید ۹ پای بهره می گیرد که به پوسته EMUI 9.1 مزین شده است و برای آنکه کاربران آن تجربه بهتری را در زمان اجرای بازی های مختلف داشته باشند یک پردازنده گرافیکی Turbo 3.0 نیز برایش در نظر گرفته شده است. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این گوشی دارای دوربین اصلی چهارگانه با گشودگی دهانه لنز  f/1.8  است که از ترکیب حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی (اصلی)، ۸ مگاپیکسلی واید، ماکرو و ۲ مگاپیکسلی برای ثبت عمق تشکیل شده است.

هواوی نوا 5i Pro

حفره روی نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0  را در خود جای داده است و همه دوربین های این گوشی از تکنولوژی پیوند پیکسلی یا pixel binning بهره می گیرند که عملکردشان را در نور کم بهبود داده است. از جمله قابلیت های عکاسی این گوشی می توان به عکاسی پرتره، زیباسازی مبتنی بر هوش مصنوعی، تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی، HDR و بسیاری گزینه های دیگر اشاره نمود.

هواوی نوا 5i Pro به یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی با کمک پورت USB-C بهره می گیرد. از جمله امکانات ارتباطی این گوشی می توان به dual 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵، GPS و جک صدای ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

تازه ترین تلفن هوشمند هواوی در قالب سه رنگ مشکی، بنفش-آبی و سبز زمردی ارائه میشود. مدل بهره مند از رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ۳۱۹ دلار و مدل مجهز به رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ یا حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز به ترتیب ۳۶۳ و ۴۰۷ دلار قیمت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • p.e.n.d.a.r
    p.e.n.d.a.r | ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

    ?

  • امیر
    امیر | ۴ مرداد ۱۳۹۸

    میانرده غولیه خدایی.

مطالب پیشنهادی