ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش مالی گوگل
تکنولوژی

گزارش مالی اخیر گوگل خبر از فروش دو برابری پیکسل‌ها می دهد

گوگل گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری میلادی خود را منتشر کرده که خبر از بهبود فروش پیکسل ها می دهد. در گزارش های قبلی بخش مربوط به پیکسل های گوگل در بخش «دیگر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

گوگل گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری میلادی خود را منتشر کرده که خبر از بهبود فروش پیکسل ها می دهد.

در گزارش های قبلی بخش مربوط به پیکسل های گوگل در بخش «دیگر درآمدها» قید می شد و به این ترتیب تخمین شرایط فروش سخت افزارهای این شرکت چندان ساده نبود. اما به دنبال عرضه پیکسل 3a گوگل صلاح دیده به صراحت به افزایش فروش دو برابری پیکسل اشاره کند. دلایل متعددی در افزایش فروش سری پیسکل موثر بوده اند اما مهمترین آنها گوشی ارزان قیمت تر پیکسل 3a است.

علاوه بر این برداشته شدن انحصار فروش پیکسل ها به اپراتور ورایزن در افزایش میزان فروش موثر بوده است. زمانی که در ماه مه سال جاری میلادی پیکسل 3a عرضه شد اپراتورهای تی-موبایل، اسپرینت، یو اس سلولار و دیگران شروع به عرضه هر دو گوشی پیکسل 3a و پیکسل کردند. البته باید اشاره کرد که گوشی های پیکسل از گذشته هم به صورت آنلاک به فروش می رسیدند.

در آمد گوگل در سه ماهه دوم 2019 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان 19 درصد افزایش یافته و به 38.9 میلیارد دلار رسیده است. این میزان اندکی از مقدار مورد انتظار (38.2 میلیارد دلار) بیشتر بوده. سود شرکت هم 9.9 میلیارد دلار اعلام شده که در مقایسه با سال قبل افزایشی 201 درصدی را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی