ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو Y90
تکنولوژی

گوشی اقتصادی ویوو Y90 با نمایشگر 6.2 اینچی معرفی شد

گوشی اقتصادی ویوو Y90 از نمایشگر 6.2 اینچی +HD با پنل IPS و چیپست مدیاتک هلیو A22 بهره می برد. در بالای نمایگشر ویوو Y90 یک بریدگی نمایشگر به چشم می خورد که میزبان دوربین ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

گوشی اقتصادی ویوو Y90 از نمایشگر 6.2 اینچی +HD با پنل IPS و چیپست مدیاتک هلیو A22 بهره می برد.

در بالای نمایگشر ویوو Y90 یک بریدگی نمایشگر به چشم می خورد که میزبان دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f1.8 است. قاب پشتی گوشی کمی انحنا دارد و در بالای سمت چپ آن دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.0 قرار گرفته است. از آن جایی که با یک گوشی اقتصادی طرف هستیم خبری از حسگر اثر انگشت نیست اما به جای آن ویوو Y90 با قابلیت قفل گشایی از طریق چهره همراه شده است.

ویوو Y90

چیپست هلیو A22 (با 4 هسته پردازشی) را رم 2 گیگابایتی همراهی می کند. حافظه داخلی 32 گیگابایت است و به لطف پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی می توانید تا 256 گیگابایت حافظه جانبی به گوشی اضافه کنید.

یک باتری 4030 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز گوشی را تأمین می کند و از طریق درگاه میکرو یو اس بی می توانید گوشی را شارژ کنید. از دیگر قابلیت های گوشی می توان به پشتیبانی از 4G، بلوتوث 5، جی پی اس و گلوناس و نیز دو سیم کارت اشاره کرد.

ویوو Y90 با اندروید 8.1 و نسخه 4.5 رابط کاربری اختصاصی این شرکت (فانتاچ) عرضه می شود. رنگ های در نظر گرفته شده برای گوشی، طلایی، مشکی و آبی است و با قیمت معادل با 120 دلار در هندوستان و پاکستان به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی