ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتو E6
تکنولوژی

گوشی اقتصادی موتورولا موتو E6 معرفی شد

روز گذشته موتورولا موتو E6 را معرفی کرد؛ یک گوشی خوش قیمت با امکانات اقتصادی و البته باتری ضعیف ۳ هزار میلی آمپر ساعتی که حدودا ۲۵ درصد نسبت به باتری مورد استفاده در  نسل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

روز گذشته موتورولا موتو E6 را معرفی کرد؛ یک گوشی خوش قیمت با امکانات اقتصادی و البته باتری ضعیف ۳ هزار میلی آمپر ساعتی که حدودا ۲۵ درصد نسبت به باتری مورد استفاده در  نسل قبلی یعنی موتو E5 کوچک تر شده است.

همانطور که تایید میکنید عمر باتری قابل توجه از جمله مزایای گوشی های اقتصادی موتورولا بوده است (مثلا باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی گوشی موتورولا G7 Power)؛ از همین رو استفاده از باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی در گوشی موتو E6 را میتوان نوعی عقبگرد برای شرکت سازنده دانست.

البته شرکت سازنده اعلام کرده که باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی این گوشی ۱۵۰ دلاری تا یک روز کامل دوام می آورد و درست مانند دیگر گوشی های سری موتو بدنه این موبایل هم دارای پوشش نانو است تا در برابر باران و قطرات آب مقاوم باشد.

موتو E6

اما در مورد امکانات این گوشی باید اشاره کنیم که به یک چیپ اسنپدراگون ۴۳۵ مجهز شده و در نتیجه نباید انتظار داشته باشید که توانایی اجرای اپ های سنگین را داشته باشد. تازه ترین گوشی اقتصادی موتورولا همچنین دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و شرکت سازنده یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل (اچ دی) را برایش در نظر گرفته است.

دوربین سلفی این موبایل به یک حسگر ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است و یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده که در کنار حسگر اثرانگشت دستگاه در بخش پشتی بدنه خودنمایی می کنند. این گوشی متاسفانه از تکنولوژی NFC پشتیبانی نمی کند و به همین خاطر برای پرداخت های مبتنی بر این فناوری نمی توان از آن استفاده کرد.

اما نکته پایانی در مورد این گوشی آنکه همراه با اندروید ۹ پای ارائه خواهد شد و متاسفانه آنطور که موتورولا گفته به اندروید Q آپدیت نمی شود که این یکی از ایرادات مهم وارده به گوشی اقتصادی موتو E6 است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • patrik
    patrik | ۴ مرداد ۱۳۹۸

    کلا هیچی نداره، نه سرعت، نه پردازنده، نه باتری، نه رم.
    چرا باید کسی در ۲۰۱۹ اینو با این قیمت بخره؟؟

مطالب پیشنهادی