ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بلک شارک 2 پرو
تکنولوژی

انتشار تصویر زنده و نتایج بنچمارک منتسب به شیائومی بلک شارک 2 پرو

شیائومی به تازگی تصویری مبهم از طراحی گوشی گیمینگ بلک شارک 2 پرو را منتشر کرده است. حالا تصویر زنده منتسب به این گوشی فاش شده که تفاوت های آن با بلک شارک 2 و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

شیائومی به تازگی تصویری مبهم از طراحی گوشی گیمینگ بلک شارک 2 پرو را منتشر کرده است. حالا تصویر زنده منتسب به این گوشی فاش شده که تفاوت های آن با بلک شارک 2 و ظاهر نهایی این محصول را نمایش می دهد.

با نگاه کردن به قسمت پشتی گوشی بلک شارک 2 پرو می بینیم که طراحی آن شباهت زیادی با مدل بلک شارک 2 دارد. واضح ترین تفاوت مدل پرو با مدل معمولی در این قسمت، تعبیه LED های سبز رنگ در لبه های قاب پشتی و همچنین اطراف لوگو است.

تفاوت دیگر مدل پرو با مدل معمولی، به کار رفتن شیشه بیشتر در قسمت پشتی گوشی است. احتمالاً این کار برای آنتن دهی بهتر این گوشی انجام شده. پیکربندی دوربین دوگانه نیز همانند مدل معمولی بوده و تغییری نکرده است.

گوشی بلک شارک 2 پرو چند روز پیش تست گیکبنچ را با نمرات عالی پشت سر گذاشت و حالا نتایج درخشانی را در تست آنتوتو نیز به دست آورده است. با نگاه کردن به نتایج تست می بینیم که این محصول از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس بهره می برد که در واقع نمونه اورکلاک شده چیپست اسنپدارگون 855 بوده و پایداری بیشتری نسبت به آن دارد. این چیپست را که قبلاً در ایسوس ROG Phone 2 دیده بودیم، خبر از افزایش 4 درصدی عملکرد و 15 درصدی پردازش گرافیکی می دهد.

نتیجه بنچمارک گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 پرو در آنتوتو

شیائومی بلک شارک 2 پرو در آزمایش بنچمارک سایت آنتوتو امتیاز 405598 را کسب کرد که در مقایسه با امتیاز 367354 بلک شارک 2 با چیپست اسنپدراگون 855 اورکلاک نشده، پیشرفت محسوسی نشان می دهد.

پردازشگر گرافیکی Adreno 640 در کنار چیپست قدرتمند این گوشی و 12 گیگابایت حافظه رم، نوید یک پلتفرم قدرتمند را به گیمرها می دهند. صفحه نمایش +fullHD با رزولوشن 2340 در 1080 نیز تأیید شده است. این گوشی از 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برخوردار بوده و با سیستم عامل اندروید پای به دست خریدار می رسد.

از بلک شارک 2 پرو در 30 ژوئیه (8 مرداد ماه) رونمایی خواهد شد و احتمال دارد تا آن موقع، جزییات بیشتری از این محصول منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی