ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تأیید شد: شیائومی بلک شارک 2 پرو با اسنپدراگون 855 پلاس در راه است

شیائومی با انتشار تیزری از گوشی گیمینگ جدید خود یعنی شیائومی بلک شارک 2 پرو تائید کرده که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده است. شیائومی بلک شارک 2 پرو روز ۸ ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

شیائومی با انتشار تیزری از گوشی گیمینگ جدید خود یعنی شیائومی بلک شارک 2 پرو تائید کرده که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده است.

شیائومی بلک شارک 2 پرو روز ۸ مرداد (۳۰ جولای) به صورت رسمی معرفی خواهد شد و تا به حال تصویری زنده از آن و همچنین نتایج بنچمارک آنتوتو تا حدودی اطلاعات این گوشی را آشکار ساخته است. در تست‌های آنتوتو چیپست اسنپدراگون 855 پلاس که در گوشی گیمینگ ROG Phone II ایسوس هم به کار رفته عملکرد درخشانی از خود نشان داد و توانست نمره ۴۰۵۵۹۸ را به دست بیاورد.

این کلیپ همچنین جزئیات بیشتری از ظاهر و پنل جلویی دستگاه را نشان می‌دهد. آنطور که در این ویدیو مشخص است بلک شارک 2 پرو ظاهری مشابه با بلک شارک مدل پایه خواهد داشت.

شیائومی بلک شارک 2 پرو

هنوز مشخصات دیگری از بلک شارک 2 پرو توسط شیائومی آشکار نشده اما بر اساس گفته‌های آنتوتو این اسمارت فون از اندروید پای استفاده می‌کند و با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. علاوه بر این نمایشگر +Full-HD هم برای این گوشی گیمینگ جدید در نظر گرفته شده اما هنوز اطلاعاتی از ابعاد آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohsen kamrani
    mohsen kamrani | ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

    کی ریجستر شدش وارد ایران میشه!؟

مطالب پیشنهادی