ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ایکس هواوی
تکنولوژی

مدیر هواوی: میت ایکس هنوز آماده عرضه نیست

نزدیک به شش ماه از معرفی گوشی تاشوی میت ایکس می گذرد اما هنوز دست هیچ یک از کاربران عادی به آن نخورده است. هرچند این موبایل به سرنوشت نه چندان درخشان گلکسی فولد موجه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

نزدیک به شش ماه از معرفی گوشی تاشوی میت ایکس می گذرد اما هنوز دست هیچ یک از کاربران عادی به آن نخورده است. هرچند این موبایل به سرنوشت نه چندان درخشان گلکسی فولد موجه نشد اما به گفته یکی از مدیران ارشد هواوی محصول آنها هم حال و روزی مشابه رقیب دارد.

مدیر هواوی: زمان عرضه گلکسی فولد برای ما اهمیتی ندارد

«هی گنگ»، مدیر کسب و کار موبایل هواوی طی یک مصاحبه تاکید کرده دلیل تاخیر در عرضه میت ایکس بهینه سازی و تکمیل آن بر اساس یک سری از معیارهای کیفی سخت گیرانه است. وی همچنین پذیرفته که فرایند تولید گوشی تاشو از آنچه که قبلا پیش بینی می شد چالش برانگیزتر است:

الزامات کیفی هواوی بسیار سختگیرانه هستند و اگر گوشی تاشو با آنها مطابقت نداشته باشد، اجازه عرضه آن به بازار را نخواهیم داد.

هرچند این سخنان در درجه اول نشانگر اهمیت رضایت مشتری برای آنها است اما یک عقب نشینی هم برای هواوی محسوب می شود. بر کسی پوشیده نیست که در MWC سال گذشته کمپانی های بزرگ و سرشناس برای پیش گرفتن از رقبا در معرفی گوشی تاشو شتاب زده عمل کردند. تمام آنچه که پس از این رونمایی های فریبنده شاهد آن بودیم عدم قطعیت، سکوت خبری و در ادامه مشخص شدن مشکلات این دستگاه ها بود.

گوشی تاشوی میت ایکس
هواوی میت ایکس

میت ایکس احتمالا اواخر تابستان به بازار عرضه خواهد شد. برخی منابع مدعی شده اند سامسونگ هم در تلاش است تا پیش از عرضه میت ایکس از نسخه ای مشابه و با نمایشگر تاشو به بیرون رونمایی کند. ظاهرا این دو شرکت درگیر یک بازی موش و گربه شده و پس از تحلیل تصمیمات طرف مقابل استراتژی خود را تعیین می کنند. هی گنگ اما این مساله را قبول ندارد:

اینکه دستگاه سامسونگ چه زمانی وارد بازار می شود برای ما مساله ای کلیدی نیست. مهم ترین نکته برای ما عرضه محصولی با کیفیت و تجربه کاربری مطلوب است.

با توجه به شرایط این دو گوشی به نظر می رسد کاربران علاقمند باید هفته های متوالی دیگری منتظر عرضه آنها بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی