ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

620de1c6-2020-renault-logan-8
خودرو

نگاهی به قیمت و مشخصات تازه ترین مدل رنو لوگان و رنو ساندرو استپ وی در بازار جهان

شرکت رنو از فیس لیفت لوگان، ساندرو و استپ وی در آمریکای جنوبی پرده برداری کرد. هر سه مدل به لحاظ ظاهری دچار تغییرات ظاهری شده و کیفیت مواد به کار رفته در کابین آنها ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

شرکت رنو از فیس لیفت لوگان، ساندرو و استپ وی در آمریکای جنوبی پرده برداری کرد. هر سه مدل به لحاظ ظاهری دچار تغییرات ظاهری شده و کیفیت مواد به کار رفته در کابین آنها ارتقا یافته است. برای این نسخه ها رنو گیربکس CVT X-Tronic و تجهیزات ایمنی بیشتری را به صورت آپشن عرضه می کند.

1dd34cf6-2020-renault-sandero-26

در نمای روبرو، هر سه مدل اکنون از چراغ های LED روشنایی در روز C شکل که در چراغ های اصلی ادغام شده اند، بهره می برند؛ جلوپنجره این مدل ها هم مشابه با محصولات اخیر رنو طراحی شده و سپرهای قبلی جای خود را به نمونه های جدید داده اند.

5c370e16-2020-renault-logan-3

a1a76231-2020-renault-stepway-15

در نمای عقب شکل و گرافیک چراغ ها در ساندرو و استپ وی متحول شده و حالت افقی و کشیده تری به خود گرفته اند. این چراغ ها از نوع LED بوده و در مقایسه با فیس لیفتی که رنو در سایر مناطق برای دو مدل یاد شده ارایه نموده، بسیار متفاوت هستند. با تصمیم خودروساز فرانسوی چراغ های عقب لوگان دچار تغییر بنیادینی نشده و مشابه قبل دیده می شوند، اما در طراحی سپر آن مثل دو مدل دیگر بازنگری شده است.

6cb2bcce-2020-renault-sandero-25

3d5d13c7-2020-renault-stepway-17

68d71bd2-2020-renault-logan-7

به گفته رنو در داخل کابین از روکش های پارچه ای یا چرمی جدید در پنل درها و فرمان استفاده شده و پوشش سقف نیز متفاوت از قبل است. علاوه بر اینها صندلی ها نیز جدید بوده و از فوم هایی عریض تر و ضخیم تر ساخته شده اند تا راحتی و ارگونومی بهتری داشته باشند.

9147c9d3-2020-renault-sandero-29

نسخه های فیس لیفت لوگان، ساندرو و استپ وی به سیستم اینفوتینمنتی جدید با پشتیبانی از اندروید اوتو و اپل کارپلی مجهز شده اند. این سیستم اینفوتینمنت با نام Media Evolution شناخته شده و دارای یک نمایشگر 7 اینچی، بلوتوث و دوربین دنده عقب (بسته به نسخه) است.

ceeeca0f-2020-renault-stepway-29

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم بزرگ ترین تغییر در بخش فنی به ارایه آپشن گیربکس CVT X-Tronic مربوط می شود. این گیربکس با موتور 1.6 لیتری بنزینی SCe چهار سیلندر تنفس طبیعی که 113 اسب بخار قدرت دارد، قابل انتخاب خواهد بود. در حالت استاندارد موتور فوق با گیربکس 5 سرعته دستی به فروش می رسد.

e73e48f4-2020-renault-logan-6

مدل های مورد بحث رنو با موتور 1 لیتری بنزینی SCe نیز قابل انتخاب هستند. این موتور هم 78 اسب بخار قدرت داشته و تنها با گیربکس 5 سرعته دستی عرضه خواهد شد. هر دو موتور 1 و 1.6 لیتری با سوخت اتانول سازگاری دارند که در این حالت 3 اسب بخار به قدرت آنها افزوده می شود.

فیس لیفت لوگان، ساندرو و استپ وی

به نظر می رسد رنو نسخه های مجهز به گیربکس CVT را با ضربه گیرهای پلاستیکی دور گلگیر عرضه خواهد کرد. آنطور که از تصاویر موجود می توان متوجه شد، ظاهرا فیس لیفت رنو لوگان در مقایسه با همتای داچیایی خود ارتفاع بیشتری از زمین دارد. در صورت نصب ضربه گیرهای دور گلگیر این خودرو با لوگان استپ وی که مخصوص بازار روسیه توسعه یافته، شباهت پیدا می کند.

c492d583-2020-renault-logan-11

آنطور که اعلام شده هر سه مدل به طور استاندارد از 4 ایربگ و ایزوفیکس سود می برند. نسخه های مجهز به گیربکس CVT هم دارای سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و سیستم کمک به شروع حرکت در سربالایی (HSA) هستند.

رنو در برزیل نسخه های فیس لیفت لوگان، ساندرو و استپ وی را با قیمت های زیر به فروش خواهد رساند:

رنو لوگان 13,425 دلار
رنو ساندرو 12,500 دلار
رنو استپ وی (ساندرو استپ وی) 16,275 دلار

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۸ مرداد ۱۳۹۸

    ارزانترین خودرو اقتصادی جهان و گرانترین خودرو کاملا غیر اقتصادی ایران

  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۸ مرداد ۱۳۹۸

    هر روز باید حسرت اینو بخوریم که چرا تو ایران به دنیا اومدیم ...
    افسوس

  • ali_star
    ali_star | ۷ مرداد ۱۳۹۸

    رنو مدل جدید لوگان و ساندرو رو عرضه کرده، اون وقت تو کشور ما لوگان مدل بیش از ده سال سال قبل بدون آپشن رو نمیتونن تولید کنن ? اگر هم تولید بشه قیمتش حدود 150 میلیونه ???

مطالب پیشنهادی