ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو مدل دیگر آیپد هم احتمالا امسال از راه می‌رسند

اپل در حال حاضر 5 مدل آیپد تولید می کند اما به نظر می رسد که به فکر توسعه سبد محصولاتش افتاده است. بر اساس پرونده‌های رگولاتوری جدیدی که به رؤیت اپل اینسایدر رسیده، احتمالا ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵

اپل در حال حاضر 5 مدل آیپد تولید می کند اما به نظر می رسد که به فکر توسعه سبد محصولاتش افتاده است. بر اساس پرونده‌های رگولاتوری جدیدی که به رؤیت اپل اینسایدر رسیده، احتمالا امسال دو مدل دیگر هم از این تبلت را هم می بینیم که شاید همان آیپد 10.2 اینچی باشند.

در حال حاضر خط محصولات آیپد شامل آیپد مینی، آیپد، آیپد ایر، آیپد پرو 11 اینچی و آیپد پرو 12.9 اینچی است. اپل اینسایدر پیشتر گزارش داده بود که اپل برای پنج مدل جدید در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) تشکیل پرونده داده و حالا پرونده آخر، خبر از دو مدل جدید آیپد می‌دهند.

آیپد 10.2 اینچ

اینکه این دو مدل دقیقا چه خصوصیاتی دارند هنوز مشخص نیست. با این حال اپل اینسایدر گفته که شاید این تبلت ها همان آیپد 10.2 اینچی باشند که گفته می‌شد به روزرسانی آیپد 9.7 اینچی هستند.

بر اساس پرونده‌های EEC، هر هفت آیپد با iPadOS 13 عرضه خواهند شد و همین مساله می‌تواند دلیلی برای معرفی رسمی آن‌ها در پاییز امسال باشد. علاوه بر این گزارشی از چین بیان می‌کند که تولید آیپدهای جدید از ماه جولای آغاز می‌شود و این نکته هم می‌تواند بر احتمال معرفی این محصولات در پاییز بیافزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی