ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سایه‌ات مستدام؛ معرفی اپلیکیشن نیکوکاری سایه

نیکوکاری و کمک به افراد تهیدست در فرهنگ مردم کشور ما همیشه جایگاه ثابتی داشته و کم نیستند نمونه‌هایی که همت خیرخواهان، گرهی بزرگ از کار نیازمندان باز کرده باشد. شاید بزرگترین مساله‌ای که می‌تواند ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

نیکوکاری و کمک به افراد تهیدست در فرهنگ مردم کشور ما همیشه جایگاه ثابتی داشته و کم نیستند نمونه‌هایی که همت خیرخواهان، گرهی بزرگ از کار نیازمندان باز کرده باشد. شاید بزرگترین مساله‌ای که می‌تواند به دیده شدن نیازهای اساسی نیازمندان در اقصی نقاط ایران کمک کند وجود یک بستر اطلاع رسانی جامع برای اعلام نیازها و دریافت کمک‌ها باشد. خوشبختانه روند رو به رشد تکنولوژی در کشور با توسعه ابزارهای مختلف که انواع اپلیکیشن نیکوکاری را هم شامل می‌شود، این دسترسی را ممکن‌تر و ساده‌تر ساخته است.

یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توان در این حوزه مثال زد، اپلیکیشن نیکوکاری سایه است که چندین و چند خیریه مختلف با کسب مجوزهای لازم در آن عضو شده‌اند و نیازمندی‌های افراد تحت پوشش خود را در آن وارد کرده‌اند. همین مساله باعث شده سایه طیف وسیعی از نیازمندی‌ها را پوشش دهد و با دریافت اقلام نقدی و غیر نقدی از افراد نیکوکار، آن‌ها را به دست نیازمندان برساند.

اپلیکیشن نیکوکاری

برای کمک از طریق سایه به سه روش می‌توانید عمل کنید. در صورتی که کالایی در اختیار دارید خودتان آن را به صورت مستقیم ثبت می‌کنید تا سایه آن را در شهر و آدرسی که خودتان مشخص کرده‌اید از شما تحویل بگیرد و به دست نیازمند برساند. روش دوم پرداخت نقدی است که همه یا بخشی از مبلغ را پرداخت می‌کنید تا سایه کمک شما را به صورت نقدی یا با تهیه کالای مورد نیاز به افراد نیازمند تحویل دهد.

روش سوم هم گلریزان است. در این حالت شما یک گلریزان ایجاد می‌کنید و لینک آن را در اختیار دوستان و آشنایانتان قرار می‌دهید تا آن‌ها هم با پرداخت مبلغی، در جمع آوری هزینه نهایی مورد نیاز برای تهیه کالا یا کمک نقدی سهیم باشند.

اپلیکیشن شامل بخش‌های مختلفی است که انواع و اقسام نیازمندی‌ها را شامل می‌شود. از جمله کمک به اشتغال، جهیزیه و تحصیل کودکان کار. علاوه بر این خود برنامه هم یک اولویت بندی انجام داده و در بخش نیازهای پیشنهادی می‌توانید لیست این نیازمندی‌های را مشاهده کنید.

اپلیکیشن نیکوکاری

در کنار این امکانات یک بخش ثبت توان هم برای اپلیکیشن نیکوکاری سایه تعبیه شده که بر عکس پروسه تامین بر اساس نیاز عمل می‌کند. یعنی اگر کالای خاصی در اختیار دارید که می‌خواهید اهدایش کنید، آن را در برنامه به ثبت می‌رسانید تا آن را در شهر و آدرس مدنظرتان از شما تحویل گرفته و به نیازمندان برسانند.

در بخش ثبت توان دسته بندی‌های مختلفی قرار داده شده که خیلی کامل به نظر می‌رسد و شامل دسته بندی‌های کالا، خدمات درمانی، خدمات آموزشی و امکانات می‌شود. هر کدام از این دسته بندی‌ها به چندین زیرمجموعه تبدیل می‌شود که امکان انتخاب یک نوع کالا یا خدمت خاص را برایتان فراهم می‌کند. بعد از اینکه کمک مورد نظرتان را انتخاب کردید، طی چند مرحله برنامه از شما سوالاتی می‌پرسد تا مشخصات کالا یا کمک مشخص شده و بهتر با جزئیات نیازمندی‌ها تطبیق داده شود.

اپلیکیشن نیکوکاری

اگر قصد اهدای کمک نقدی دارید و می‌خواهید بقیه کار را به عهده سایه و خیریه‌های همکار آن بگذارید تا از کمک شما برای نیازمندان کالایی تهیه کنند، می توانید از بخش پرداخت سریع استفاده کنید. در بخش گلریزون‌های پر طرفدار هم چند گلریزان که بیشتر مورد توجه نیکوکاران قرار گرفته و تقریبا رو به اتمام است را می‌توانید مشاهده کرده و در صورت تمایل در آن‌ها شرکت کنید.

در مجموع می‌توان گفت سایه به عنوان یک اپلیکیشن نیکوکاری کار خود را در مرحله طراحی و دسته بندی نیازمندی‌ها به خوبی انجام داده و امکاناتی که برای کمک به نیازمندان فراهم کرده کامل و جامع به نظر می‌رسد. نکته مثبت دیگر برنامه حضور خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری مختلف است که باعث ایجاد اعتماد بیشتر بین کاربران می‌شود. این یعنی اگر خیریه خاصی را می‌شناسید که در سایه عضو است می‌توانید به جای مراجعه حضوری از طریق همین اپ کمک‌هایتان را به دست نیازمندان برسانید.

اگر شما هم تجربه کار با این اپ را داشته‌اید با ما در میان بگذارید و اگر نه بد نیست برای مشارکت در پروژه‌های خیر نگاهی به سایه هم داشته باشید.

سایه

سایه

سازنده: نرم افزار سایه قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Milad Arastoueian
    Milad Arastoueian | ۷ مرداد ۱۳۹۸

    من هم چند ماه با این گروه کار کردم. بعدش مجبورا رفتم سربازی و از این مجموعه جدا شدم. ولی از روز اول میدونستم این اپلیکیشن (اولش سایت بود) هر روز بیشتر بولد و بزرگتر میشه.

  • little Monster.393
    little Monster.393 | ۷ مرداد ۱۳۹۸

    من مدت ۶ ماه کار می کردیم تو شرکتشون
    کارشون واقعا خوب و مثبته و خیلی کارهای زیادی می کنن
    ولی از نظر کاری اصلا شرکت حرفه ای نیستن
    امیدوارم هر روز موفق تر بشن و پیشرفت کنن

مطالب پیشنهادی