ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش بینی تازه مینگ چی کو: آیفون 2020 با سنسور زمان پرواز به بازار عرضه خواهد شد

مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه دنیای تکنولوژی در جدیدترین پیش بینی خود گفته که آیفون های سال 2020 و آیفون های سال های بعد به سنسور زمان پرواز مجهز خواهند شد. طبق پیش بینی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه دنیای تکنولوژی در جدیدترین پیش بینی خود گفته که آیفون های سال 2020 و آیفون های سال های بعد به سنسور زمان پرواز مجهز خواهند شد.

طبق پیش بینی مینگ چی کو، دو مدل از آیفون های سال 2020 سنسور زمان پرواز (ToF) خواهند داشت. این سنسورها کیفیت عکس های گرفته شده را بهبود داده و امکان اضافه شدن ویژگی های واقعیت مجازی را در این گوشی فراهم خواهند گرد.

کو پیش بینی کرده که اپل همچنان از Face ID در آیفون ها استفاده خواهد کرد و سه مدل آیفونی که سال بعد به بازار بیایند، این قابلیت را خواهند داشت. این اولین دفعه ای نیست که کو تعبیه سنسور زمان پرواز را در محصولات اپل پیش بینی می کند.

او سال گذشته از تلاش های اپل برای به کارگیری این سنسور در آیپد و آیفون پرده برداشت و گفت که کمپانی کوپرتینویی از سال 2020 تکنولوژی لمس سه بعدی را در آیپد به کار خواهد برد.

در صورتی که سنسور زمان پرواز در پشت بدنه آیفون قرار گیرد، فواصل دورتری را نسبت به سنسور TrueDepth فیس آیدی که در جلو گوشی قرار گرفته پشتیبانی خواهد کرد. کو معتقد است سنسور زمان پرواز کاربردی تر است و چون اسکن های سه بعدی باکیفیت تری نسبت به سنسور فعلی آیفون می گیرد، اپلیکیشن های واقعیت مجازی بیشتری را می توان برای گوشی ساخت.

چند روز قبل مینگ چی کو گزارشی منتشر کرد و در آن مدعی شد سه مدل آیفون سال 2020 دارای مودم 5G خواهند بود. او در آن گزارش گفت که این آیفون ها از باندهای mmWave و زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی خواهند کرد که برای فعالیت در محدوده دکل های شبکه 5G مناسب خواهد بود.

انتظار می رود اپل از سه مدل آیفون 11 با درگاه لایتنینگ و دوربین سلفی بهتر در چند ماه دیگر رونمایی کند. همچنین گفته می شود آیفون های 2020 نیز با نمایشگرهایی در ابعاد 6.7، 5.4 و 6.1 اینچ به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی