ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رشد 23 درصدی درآمد هواوی با وجود تحریم‌های آمریکا

علی رغم تحریم‌های آمریکا، هواوی در سه ماهه دوم سال جاری یعنی بین ماه‌های آوریل تا ژوئن 32.2 میلیارد دلار درآمد داشته که رشد 23 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. حاشیه ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵

علی رغم تحریم‌های آمریکا، هواوی در سه ماهه دوم سال جاری یعنی بین ماه‌های آوریل تا ژوئن 32.2 میلیارد دلار درآمد داشته که رشد 23 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

حاشیه سود خالص این شرکت در شش ماه اول 2019 با درآمد 58.3 میلیارد دلاری، برابر 8.7 درصد اعلام شده است. هواوی در نیمه نخست امسال 118 میلیون دستگاه اسمارت فون فروخته است که 24 درصد رشد سالانه را نشان می‌دهد. بخش محصولات عمومی (مصرفی) این شرکت به درآمد 32.1 میلیارد دلاری در این مدت دست یافت که 55 درصد از کل درآمد هواوی را به خود اختصاص می‌دهد.

درآمد هواوی

به گفته مدیر هواوی «لیانگ هوا»:

درآمدهای امسال ما در ماه می رشد سریعی داشته است. با توجه به تلاش هایی که در این مدت شش ماهه انجام دادیم، حتی بعد از اینکه ما را به لیست سیاه اضافه کردند هم شاهد رشد هستیم. نمی‌گوییم که سختی پیش رویمان نیست. این سختی‌ها سرعت رشد ما را در کوتاه مدت تحت تاثیر قرار می‌دهند اما روند خودمان را ادامه خواهیم داد.

با وجود ساختار مالکیت خصوصی هواوی، گزارش‌های مالی این شرکت جزئیات کمتری نسبت به شرکت‌های سهامی عام آشکار می‌کند اما در حال حاضر غول چینی جزئیات بیشتر و مفصلتری را در مقایسه با گذشته به صورت عمومی منتشر می‌کند.

اخیرا هم Canalys گزارشی منتشر کرده که در آن تسلط هواوی بر بازار گوشی‌های هوشمند در سه ماهه اخیر مشهود است. با وجود کاهش 6 درصدی سهم بازار، هواوی موفق شد 38 درصد سهم بازار چین را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی