ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکشن لانچر
تکنولوژی

آپدیت نسخه ۴۲ اکشن لانچر با تغییراتی گسترده منتشر شد

اکشن لانچر، یکی از برترین لانچرهای اندرویدی به تازگی آپدیت بزرگی دریافت کرده که همراه با معرفی قابلیت‌های جدید پیشرفت‌هایی را هم برای آن به ارمغان آورده است. با ارتقاء به نسخه ۴۲ اکشن لانچر نه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اکشن لانچر، یکی از برترین لانچرهای اندرویدی به تازگی آپدیت بزرگی دریافت کرده که همراه با معرفی قابلیت‌های جدید پیشرفت‌هایی را هم برای آن به ارمغان آورده است. با ارتقاء به نسخه ۴۲ اکشن لانچر نه تنها از منظر ظاهری به پختگی رسیده بلکه یکی از پایدارترین نسخه‌های آن را شاهد خواهید بود.

مهم‌ترین تغییر در این به‌روزرسانی تحول کامل سیستم Quicktheme بوده که حالا با تم فعلی شما به نرمی تعامل برقرار می‌کند. به عنوان مثال حالا سیستم کوییک تم به کاربر اجازه می‌دهد که بعضی آیتم‌های هوم اسکرین را با والپیپر گوشی ست کند و مابقی آیتم‌ها نیز با رنگ تم سازگار می‌شوند.

نکته بعد این که در نسخه ۴۲ حالا نوار جستجوی All Apps و میانبرهای دسکتاپ هر دو از کوییک تم پشتیبانی می‌کنند. همچنین عملکرد گوگل دیسکاور در این نسخه بهبود یافته و از حالت تاریک به طور کامل پشتیبانی می‌شود.

اکشن لانچر

در ادامه فهرست تغییرات این نسخه را با هم مرور می‌کنیم:

  • تعامل با اپلیکیشن ActionDash
  • پشتیبانی کامل از حالت تاریک
  • ارائه تنظیماتی جدید برای رنگ آمیزی صفحه خانه با رنگ‌های والپیپر و رنگ‌های متریال دیزاین
  • شخصی‌سازی تم گوگل دیسکاور به طور مستقل از تم اصلی لانچر
  • فعال شدن احراز هویت با اثر انگشت/روش‌های بیومتریک بعد از استفاده Lock Device

اگر تا به حال تجربه استفاده از اکشن لانچر را نداشته‌اید، انتشار نسخه ۴۲ که کامل‌ترین نسخه این لانچر به حساب می‌آید بهانه خوبیست که به سراغش بروید. بسیاری از قابلیت‌های اکشن لانچر به طور رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد هر چند بعضی قابلیت‌ها نیاز به خرید نسخه پولی دارند.  نسخه پولی تسلط کاملی بر شخصی‌سازی لانچر را برایتان فراهم می‌کند که برای ارتقاء به این نسخه باید پرداخت درون‌برنامه‌ای انجام دهید.

اکشن لانچر برای دیوایس‌های اندرویدی منتشر شده و از نسخه 5.0 (لالی پاپ) به بعد این سیستم عامل را پشتیبانی می‌کند. برای دانلود این لانچر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده نمایید.

Action Launcher: Pixel Edition

Action Launcher: Pixel Edition

سازنده: Action Launcher قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی