ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا 9.1 پیور ویو
تکنولوژی

نوکیا 9.1 پیور ویو با دوربین بهتر و اسنپدراگون 855 به بازار عرضه خواهد شد

نوکیا سخت مشغول کار روی گوشی بعدی خود یعنی نوکیا 9.1 پیور ویو است. این شرکت پرچمدار بعدی خود را با تمرکز بر دوربین بهتر، پشتیبانی از اینترنت 5G و برخورداری از چیپست اسنپدارگون 855 ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

نوکیا سخت مشغول کار روی گوشی بعدی خود یعنی نوکیا 9.1 پیور ویو است. این شرکت پرچمدار بعدی خود را با تمرکز بر دوربین بهتر، پشتیبانی از اینترنت 5G و برخورداری از چیپست اسنپدارگون 855 در سه ماهه پایانی سال 2019 به بازار خواهد فرستاد.

به گزارش وب سایت NPU، نوکیا 9.1 پیور ویو در حال پشت سر گذاشتن آزمایشات متعدد است و سازنده فنلاندی با توجه به بازخوردهای دریافتی از کیفیت این گوشی، تاریخ عرضه آن را چند ماه به تعویق انداخته است. شرکت مادر نوکیا یعنی HMD Global عجله ای برای عرضه این گوشی نداشته و می خواهد از تجربه بد نوکیا 9 پیور ویو دوری کند.

در این گزارش آمده مهندسین شرکت نوکیا در حال بهبود دوربین نوکیا 9.1 پیور ویو بوده و تمرکز اصلی آنها روی بهبود فیلمبرداری و عکاسی بهتر در نور کم خواهد بود. قرار است سرعت دوربین، با به کارگیری یک پردازشگر جدید و بهبود الگوریتم های نرم افزاری، نیز دستخوش تغییراتی شده و عملکردش بهتر شود.

گزارش شده نوکیا 9.1 پیور ویو از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 بهره خواهد برد، اما از جزییات دیگری مثل حافظه رم اطلاعاتی در دسترس نیست. دوربین تنها قطعه بهبود پیدا کننده نیست و این گوشی از اینترنت نسل پنجم موسوم به 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شایعه شده نمایشگر این گوشی دارای حفره ای شبیه به نوکیا X71 خواهد بود.

طبق گزارشات منتشر شده نوکیا 9.1 پیور ویو هنگام عرضه با سیستم عامل اندروید Q به دست مشتری خواهد رسید. بنابراین از این لحاظ نسبت به دیگر پرچمداران همرده برتری خواهد داشت. پیش از این قرار بود این پرچمدار در سه ماهه سوم سال 2019 به بازار بیاید اما حالا این گوشی را تا پایان سال نخواهیم دید.

نوکیا 9 پیور ویو با تبلیغات گسترده روی دوربین 5 گانه به بازار عرضه شد. نوکیا برای ساخت دوربین این گوشی با کمپانی لایت، کوالکام و زایس همکاری کرد ولی ماحصل کار خوب از آب درنیامد و کیفیت دوربین نوکیا 9 پیور ویو کمتر از انتظارات بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • p.e.n.d.a.r
    p.e.n.d.a.r | ۸ مرداد ۱۳۹۸

    ?

مطالب پیشنهادی